امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 23 آذر 1396 ساعت 21:42:38
نگاهی از زاویه ای دیگر
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو چهل و دوم)


گفتم: آقاجون سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله و نماينده دوره هشتم و نهم مجلس گفت ما از قبل نسبت به ارتباط رحيم مشايی با عوامل سازمان جاسوسی انگلستان مطلع بوديم.

گفت: حسين فدايی دبيرکل جمعيت ايثارگران و نماينده ادوار گذشته مجلس هم در 27دی 90 همين ادعا را مطرح کرده بود.

گفتم: اگر ادعای کوثری و فدايی با توجه به جايگاه امنيتی و سياسی که داشته و دارند صحت داشته باشد چرا با مشايی بعنوان مرتبط با عوامل MI6 برخورد نکردند؟

گفت: نکته جالب در اظهارات کوثری و فدايی اين است که مدعی شدند مشايی با خانم سطوت (متولد 1311 - همسر مرحوم فاطمی وزير خارجه مصدق) عامل ارشد سرويس جاسوسی انگلستان ارتباط داشت.

گفتم: خانم سطوت که به محض ورود به ايران در ارديبهشت 88 دستگير و با اخذ تعهد و وثيقه در خرداد90 بدون مسئله خاصی آزاد شد.

گفت: کوثری و فدايی تأکيد دارند که خانم سطوت (همسر دکتر فاطمی وزير خارجه مصدق) با هدف ايجاد هماهنگی بين نظام سلطه ، جريان فتنه و حلقه انحرافی از طريق مشايی مرد شماره يک دکتر محمود احمدی نژاد رييس جمهور ادوار نهم و دهم ریاست جمهوری جهت انجام ماموريت اغتشاش عمومی توسط MI6 به ايران اعزام شده بود.

گفتم: بنابراين کوثری و فدايی مدعی هستند
1) عناصر اصلی حلقه انحرافی مانند مشايی با عوامل سرويس جاسوسی انگلستان ارتباط داشتند.
2) از ماهيت جاسوسی و ماموريت آشوب طلبانه خانم سطوت ميهمان معاون رييس جمهور احمدی نژاد مطلع بودند.
3) خانم سطوت عامل سازمان جاسوسی انگلستان به همين دليل دستگير اما بدليل پيگيری احمدی نژاد رييس جمهور وقت آزاد شد.
4) خانم سطوت توسط سرويس جاسوسی انگلستان و با هدف هماهنگی بين نظام سلطه ، عوامل فتنه و حلقه انحرافی برای ايجاد آشوب در سال 88 به ايران اعزام شده بود.

گفت: نکته جالب توجه اينکه کوثری و فدايی مدعی هستند جريان فتنه و حلقه انحرافی در ايجاد آشوب 88 تيغه های يک قيچی بودند؟

گفتم: ايکاش کوثری و فدايی توضيح می دادند که چرا با علم به ارتباط مرد اول احمدی نژاد رييس جمهور همچنان احمدی نژاد را کانديد اصلح جبهه اصولگرايی اعلام کردند؟

گفت: بايد توضيح دهند؛
1) چرا با علم به ماهيت عناصر حلقه انحرافی در اواخر 78 همچنان بر انتخاب احمدی نژاد به عنوان کانديد اصلح جبهه اصولگرايا در 88 اصرار کردند؟
2) چرا علی رغم علم به روابط پنهان مرد کليدی رييس جمهور احمدی نژاد با عوامل سرويس جاسوسی انگلستان حمايت از دولت مذکور را تکليف شرعی می دانستند.
3) چرا علی رغم اطمينان از نقش کليدی خانم سطوت اعزامی سرويس جاسوسی انگلستان به تهران به ميزبانی نزديکان رييس جمهور احمدی نژاد به عوامل اصلی دولت اول احمدی نژاد اجازه نقش آفرينی در آشوب های 88 را دادند؟
4) چرا در مراحل رسيدگی به جرايم امنيتی عوامل (فتنه) آشوب های 88 هرگز از نقش عوامل حلقه انحرافی مرتبط و ميزبان عامل سرويس جاسوسی انگلستان در دولت نهم چيزی نگفتند؟
5) چرا عوامل حلقه انحرافی که به فرمايش فدايی تيغه دوم قيچی آشوب 88 بودند به دليل جرم امنيتی مذکور هرگز در کنار عوامل فتنه محاکمه و محکوم نشدند؟
6) و اگر ادعای کوثری و فدايی را درست بدانيم پس همکار خانم سطوت که وظيفه ارتباط گيری با عوامل فتنه را داشته چه کسی بود؟

گفتم: کوثری و فدايی و البته ساير اعضای شورای جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات 88 بايد توضيح دهند چرا علی رغم اطلاع از ماهيت مردان کليدی دولت در ارتباط گيری با عوامل سرويس جاسوسی انگلستان و اطلاع از اينکه عامل اصلی سرويس جاسوسی برای هماهنگی نيروهای آشوب طلب توسط منتخب جبهه متحد اصولگرايان به ايران وارد و از زندان آزاد شده بود همچنان منتخب اصولگرایان در انتخابات 88 شد.

گفت: ادبيات اعضای جبهه متحد به گونه ای است که حتما بايد طلبکار باشند و بدهکاری به مردمی که با اعتماد به آنها به حلقه انحرافی يا به قول فدايی تيغه دوم قيچی آشوب 88 رای دادند معنا ندارد.

گفتم: کوثری در عين حال مدعی است احمدی نژاد دولت دهم از مسير احمدی نژاد دولت نهم انحراف داشت.

گفت: آقاجون پيری و فراموشی والا کوثری در همين مصاحبه تاکيد کرد که ارتباط مشايی با عوامل سازمان جاسوسی انگلستان ، ورود خانم سطوت به ايران و دستگيری سطوت و اصرار احمدی نژاد برای آزاديش در دولت نهم اتفاق افتاد.





  تعداد بازديدها: 3158


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»؛
مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
با دعوت از وزرای اقتصاد و صمت به مناظره تاکید شد؛
فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
به مناسبت اولین روز از هفته کار و کارگر
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگران
سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
به بهانه ی چهلمین سالگرد شهادت
مثنوی " علمدار بسيج " در وصف شهيد بزرگوار احمد دلاكه (دالکه) سروده ی علی اکبر پورسلطان (مهاجر)
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
نماز را در هر حال و حالتی بجا آوریم
گزارش تصویری:
بمناسبت 5 اردیبهشت، چهلمین سالگرد شهادت یار دیرین، شهید والامقام احمد دالکه
یادداشت:
ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان‌:
نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
یادداشتی از: حجه الاسلام هادی سروش
چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
آمار تکان دهنده از 200 روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه
یادداشتی از: حجت الاسلام عبدالرحیم اباذری
به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت آیت الله ملکوتی/منادی شفاف سازی در تولیت
یادداشت:
آمریکا و نکبت وابستگی به صهیونیسم
روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
گزارشی از خانم یاسمین طالقانی:
سکوت رئیسی و احمدی‌نژاد!
سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم
خانه به دوشی اکثریت مردم ایران!

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
یادداشت:
تنها راه تامین ثبات در منطقه
یونیسف: غزه خطرناک‌ترین مکان برای کودکان است
پیام تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
گزیده ی یادداشتی از حاج حسن وفایی
خرمشهر تا باران پهپاد و موشکی
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
خدا، انسان، جهان
ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع/ ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
جزئیات اعزام حج عمره از ۳ اردیبهشت
نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی به مناسبت قهرمانی در آسیا
یادداشتی از: روزبه علمداری
سخنی با مدعی العموم
براساس آمار تورم مسکن از بهار 1400 تا بهار 1402؛
جهش 2 ساله قیمت مسکن؛ آمارهای استانی چه می‌گوید؟
مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
7 نکته درباره حمله تلافی جویانه ایران و احتمالات بعدی
نتیجه جنگ احتمالی ایران و اسرائیل چه خواهد بود؟
سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
پرتویی از کلام امام (ره)
نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
۱۲ سوال جدی درباره پرونده حجت الاسلام کاظم صدیقی
واکنش نخست‌وزیر مالزی به پاسخ ایران به اسرائیل
وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 3845
تعداد بازدید دیروز: 44731
بازدید کل: 66759298
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.