امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 09 مرداد 1397 ساعت 18:40:04
توپ روسی از مجلس تا حرم رضوی
نگاهی دیگر (قسمت سیصدوهفتادوچهارم )

گفتم: آقاجون شاخه به اصطلاح جوانان جرینت فکری متنی تحت عنوان خود تحریمی (دولت) خطاب به  سران سه قوه نوشتند متولیان متن نویسی دوشنبه ۸ مرداد در نشست خبری مجتمع فرهنگی سرچشمه نیز گفتند.
- ده سال پیش قیمت سکه حدود ۲۰۰ هزار تومان بود در حالی که در معاملات روز گذشته قیمت سکه با رشدی ۲۲ برابری نسبت به ده سال گذشته به قیمت  ۴.۶ میلیون هزار تومان رسید.
گفت: نشست فوق با اعلام دروغ مذکور آغاز شد در حالیکه برگزار کنندگان می توانستند شرافتمندانه بگویند قیمت سکه در ۸۸ با رشدی حدود ۵۰۰% از حدود ۲۳۰ هزار تومان به بیش از یک میلیون تومان افزایش یافت ، سکه با رشد منفی حدود ۱۰% تا سال ۹۶ در قیمت حدود ۹۵۰ هزار تومان تثبیت شد.
- اعلام خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم آمریکایی و اصرار رهبران دو کشور به احتمال وقوع جنگ نظامی در وضعیتی انفجاری ظرف حدود شش ماه با ۸۰% رشد به ۱.۸ میلیون تومان و طی دو ماه گذشته با حدود ۱۸۰% به ۴.۶ میلیون تومان رسید.
- بنابراین باید تاکید می کردند که قیمت سکه و ارز در سال ۸۹-۸۸ با ۵۰۰% و در ۹۷-۹۶ با حدود ۲۶۰% رشد یعنی ۵۰% رشد ۸۹-۸۸ همراه است.

گفتم: لاریجانی رئیس قوه قضائیه با اعلام اینکه قیمت ارز در برخی سایت ها براساس محاسبات غلط و معیارهای نادرست است از دادستان ها ، مقام های قضائی و نیروهای پلیس خواست برای مقابله با بحران ارزی اقدام کنند.
گفت: ایکاش لاریجانی پس از سال ها برای یک بار معیارهای صحیح و علمی تعیین نرخ تبادل ارز را بیان می کردند تا مردم نیز بدانند معیار درستی و غلطی تعیین نرخ دلار و سکه از نظر رییس قوه قضائیه چیست؟
گفتم: به نقل از علم‌الهدی امام جمعه مشهد که اخیرا ایراد اتهام فساد مالی علیه پسرش در تهران را تکذیب کرد ، گفته در جامعه روحانیت هیچ فسادی وجود ندارد و پاکترین جوامع بوده اما اگر آقا زاده‌ای سراغ دارید که فساد کرده آن آقا زاده خودش مسئول است.
گفت: امام جمعه مشهد می توانست قبل از پاک و منزه خوانی جامعه روحانیون از فساد مالی با مراجعه به رییسی معاون اول و دادستان سابق کل کشور که اکنون تولیت آستانه قدس رضوی را عهده دار و دامادش نیز می باشد از فلسفه شکل گیری دادگاه ویژه روحانیت و آمار و ارقام مفاسد در جامعه مذکور سوال کند.
-  علم الهدی اگر به گفته خود باور دارند مناسب است در اولین نماز جمعه در برابر مردم و رعایت تشریفات شرعی دست بر قرآن گذاشته با ذکر نام و به انتخاب خود بر پاک دستی ده نفر از آقا زاده روحانیون بلند پایه کشور شهادت دهد.
- لازم است علم الهدی پس از قسامه  امکان بررسی و کنکاش بی قید و شرط مراجع غیر حکومتی در زندگی آقا زاده های مذکور را نیز فراهم کند.

گفتم: حبیبی دبیرکل هیات موتلفه اسلامی گفته پیشنهاد روس ها برای مقابله با تحریم‌ها شجاعانه است نگاه ایران به شرق باید معطوف به روسیه و چین باشد؛ تاکنون کوتاهی‌هایی صورت گرفته که باید جبران شود.
گفت: آقاجون این روزها تمجید و ستایش از روسیه و چین بعنوان کشورهای قابل اتکا در برابر آمریکا و غرب نقل مجالس است و مخالفت با روس گرایی می تواند حتی در حکم ارتداد و انکار یکتایی خداوند نیز باشد شاید به همین مناسبت هم طی همین روزها چند مطلب باز تولید شد.
- ارتش روسیه پس از قتل عام مردم تبریز و الزام اخراج شوستر از ایران در ۱۲۹۰ وارد مشهد و برای سرکوب انقلابیون و عزاداران حسینی ، حرم امام رضا (ع) را به توپ بست.
- نیروهای بریگاد کُساک روسیه به فرماندهی کلنل لیاخوف ۲تیر۱۲۸۷ به فرمان محمد علی شاه با شلیک توپ ساختمان مجلس شورای ملی را هدف قرار داد.
- مرحوم آیت‌الله‌ هاشمی‌ در خاطرات ۷مرداد۶۶ نوشتند بعد از چند روز صبر و انتظار و خودداری از ملامت شدید آمریکا در مورد طرح اسکورت کشتی های نفتی همانطور که انتظار می‌رفت ملامت ها و نیش زدن ها دارد اوج می‌گیرد و درکنگره آمریکا و مجلس انگلیس حرف های مهمی زده‌اند و حتی گفتند ناوهای رزمی با نفتکش ها اسکورت می‌شوند روس ها به طور اصولی پذیرفتند که در جنوب ایران در مقابل آمریکایی ها وسائل پدافند بدهند به شرط اینکه علیه عراق به کار نگیریم.





  تعداد بازديدها: 3453


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»؛
مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
با دعوت از وزرای اقتصاد و صمت به مناظره تاکید شد؛
فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
به مناسبت اولین روز از هفته کار و کارگر
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگران
سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
به بهانه ی چهلمین سالگرد شهادت
مثنوی " علمدار بسيج " در وصف شهيد بزرگوار احمد دلاكه (دالکه) سروده ی علی اکبر پورسلطان (مهاجر)
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
نماز را در هر حال و حالتی بجا آوریم
گزارش تصویری:
بمناسبت 5 اردیبهشت، چهلمین سالگرد شهادت یار دیرین، شهید والامقام احمد دالکه
یادداشت:
ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان‌:
نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
یادداشتی از: حجه الاسلام هادی سروش
چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
آمار تکان دهنده از 200 روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه
یادداشتی از: حجت الاسلام عبدالرحیم اباذری
به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت آیت الله ملکوتی/منادی شفاف سازی در تولیت
یادداشت:
آمریکا و نکبت وابستگی به صهیونیسم
روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
گزارشی از خانم یاسمین طالقانی:
سکوت رئیسی و احمدی‌نژاد!
سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم
خانه به دوشی اکثریت مردم ایران!

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
پیام تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
جزئیات اعزام حج عمره از ۳ اردیبهشت
اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع/ ۱۸ فرودگاه معین حج هستند
پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی به مناسبت قهرمانی در آسیا
سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
پرتویی از کلام امام (ره)
نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
۱۲ سوال جدی درباره پرونده حجت الاسلام کاظم صدیقی
وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است
واکنش نخست‌وزیر مالزی به پاسخ ایران به اسرائیل
مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
یادداشتی از: محسن هاشمی رفسنجانی
واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند
جلسه نماینده اسرائیل با منافقین درپی حمله ایران
اردن کمک به صهیونیست‌‌ها را تائید کرد
جایزه خوش خدمتی پادشاه اردن
پناهیان: مساله حجاب با ساخت ۲ تا سریال قابل حل است/ باید نیروهایمان را برای پولدار شدن تربیت کنیم/ حق نداریم از نظر اقتصادی گدا باشیم
وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
این که در زندگی مردم چه رخ خواهد داد برای دولت اهمیت ندارد
علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
بایدن: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد
مجلس نمایندگان آمریکا تدابیر ضدایرانی بیشتری را تصویب کرد


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 462
تعداد بازدید دیروز: 58465
بازدید کل: 66814380
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.