امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 31 خرداد 1398 ساعت 22:57:09
نگاهی دیگر(قسمت چهارصد و هشتادوپنجم)
آماده جنگ آمریکایی

گفتم: آقاجون پس از انتشار خبر سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته MQ-4C آمریکا در سواحل کوه مبارکه استان هرمزگان توسط پدافند ضد هوایی نیروهای مسلح ایران به نظر می رسد با شرایط ملتهب و پیچیده در آستانه بحران و حتی بروز جنگ روبرو باشیم.
گفت: اقدام نیروهای مسلح ایران در سرنگونی پهپاد متجاوز جاسوسی آمریکا در چارچوب قوانین و قواعد بین المللی انجام و ایران نیز پس از برخورد منتقی با متجاوز ضمن ارائه و اسناد و مدارک لازم به دبیر کل سازمان ملل متحد و سفیر سوییس در تهران از آمریکا بدلیل نقض حریم هوایی ایران شکایت و اعتراض کرده است.
گفتم: رییس جمهور ایالات متحده آمریکا طی پیامی کوتاه ایران را تهدید به عملیات متقابل کرده است.
گفت: رییس جمهور آمریکا می تواند جهت کسب تجربه و فهم بهتر شرایط داستان فرار مفتضحانه نیروهای زبده واکنش سریع آمریکا از صحرای طبس را مرور و از مقاومت ۸ ساله رزمندگان ایرانی با دست خالی در برابر سیل تجهیزات نظامی شرقی و غربی ، پول عربی و نیروهای مزدور استخدامی ارتش صدام سوال کند تا بیشتر با معنای مقاومت ایرانی آشنا و عاقلانه از ایرانی مجهز در هراس باشد.
گفتم: رییس جمهور و مقامات نظامی و سیاسی آمریکا در تلاش برای اثبات ادعای هدف گیری پهپاد فوق پیشرفته MQ-4C  در خطوط بین المللی پروازی هستند.
گفت: آمریکا بدنبال راهکاری است تا آسیب پذیری تجهیزات فوق مدرن را توجیه و سرنگونی پهپادهای جاسوسی را به غافلگیری در شرایط غیر عملیاتی نسبت دهد اما ما و فرماندهان آمریکایی به خوبی بر واقعیت توانمندی مبتنی بر بازدارندگی دفاعی و البته در صورت لزوم قدرت تهاجمی ایران واقفیم.
گفتم: بهرحال نمی توان و نباید قدرت نظامی عظیم آمریکا را نادیده گرفت.
گفت: ایران حتی واقعیت های نظامی همسایگانی بند انگشتی چون بحرین را نیز نادیده نگرفته و نخواهد گرفت اما آمریکا و همه دیگران نیز به خوبی می دانند ایران حتی پس از از دست دادن تمامی امکانات و تجهیزات در ابتدای راه رسیدن به ایران دفاع مقدس خواهد بود ایرانی که علی رغم فقر مطلق تجهیزات نظامی حتی در سطح دسترسی به سیم خاردار و پوتین می تواند چون کوهی استوار ایستاده بجنگد.
گفتم: بسیاری از خبرکزاری ها به نقل از منابع آمریکایی نوشتند که ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آستانه دستور حمله محدود به ایران رویکرد مذاکره را انتخاب کرد.
گفت: آقاجون شاید ترامپ چنین کرده باشد اما در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی کند فرماندهان ارشد آمریکا و مشاورین منطقه ای بیش از توجه به خواست و تمایلات رییس جمهور آمریکا به ایران می اندیشند، می اندیشند ایران درگیر با آمریکا چگونه ایرانی خواهد بود؟
- فرماندهان آمریکایی حتما باید بیاندیشند آمریکا و آمریکایی درگیر با ایران می تواند به اندازه کافی از ایران دور باشد؟
- ما نیز با صدای بلند مکرر اندیشیده ایم که آیا آمریکا و آمریکایی درگیر با ایران اصولا می تواند از ایران فاصله بگیرد؟
- ما شاید به دقت ندانیم آمریکا برای آغاز یک تصمیم احمقانه و خطرناک چه خواهد کرد اما اطمینان داریم چگونه باید چنین آمریکایی را پشیمان کنیم.
- باید همه آحاد مردم و مسئولین بدانند امروز تا پایان حماقت آمریکایی هر ندا و رفتار تفرقه افکنانه و وحدت شکن از ناحیه هر شخص ، جریان و مقامی خیانت به ایران و اسلام خواهد بود.





  تعداد بازديدها: 4048


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مهر: انهدام سه ریز پرنده/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
مراکز هسته‌ای در امنیت کامل هستند
رویترز: تلاش یک‌‌هفته‌ای دیپلمات‌ها جواب داد؛ تنش‌ها تشدید نمی‌شود
بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد
نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
انانیموس: سرورهای ارتش رژیم صهیونیستی هک شد
محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم "گشت ارشاد" را به "طرح‌نور" تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
واکنش ظریف به آتش‌بازی اسرائیل در اصفهان
گزارش تصویری:
برگزاری چهارمین جلسه ی کلاس درس نهج البلاغه استاد حاج بهرام رحیمی در هیئت انصارالخمینی (ره) حسینیه ی آل یاسین (ع) 1403/1/27
کارشناسان آمریکایی: اوکراین و اسراییل تبدیل به آزمایشگاه های جنگی روسیه و ایران شده اند
رشیدی کوچی نماینده مجلس :
پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح حجاب را اجرا کنیم
پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی به مناسبت قهرمانی در آسیا
پرتویی از کلام امام (ره)
نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می رود
کمی با سازوکار حیرت‌انگیز و معجزه‌وار بینایی و چشمان خود آشنا شوید
افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
مجلس نمایندگان آمریکا تدابیر ضدایرانی بیشتری را تصویب کرد
زیباترین مسجد جهان
وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
اطلاعیه ی تشییع ، تدفین و بزرگداشت:
قاری ممتاز قرآن و جانباز سرافراز ، حاج ولی پوراحمدی آسمانی شد
در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی؛
رهبر انقلاب: در قضیه فلسطین، دولتهای اسلامی به وظائفشان عمل نمی‌کنند؛ بعضی از آنها به رژیم کمک هم می‌کنند/ اگر همه‌پرسی کنند در کشورهای اسلامی، بدون تردید همه نظر می‌دهند به اینکه دولتهایشان بایستی با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کنند
اختصاصی:
عید سعید فطر پوستری آیینی از آقای علی اکبر میرزایی
تصاویری از مراسم تشییع شهید حاج ولی پوراحمدی
در مصلای امام خمینی (ره)
متن خطبه‌های نماز عید فطر توسط مقام معظم رهبری
حامی لایحه عفاف و حجاب: فردی که قانون حجاب را رعایت نکند، از سفر خارجی محروم می شود
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
آیا باز چیزی هست و آیا چیز دیگری می‌خواهید؟!
ارتش اسرائیل مسئولیت ترور فرزندان اسماعیل هنیه را بر عهده گرفت
پلیس: طرح عفاف و حجاب از شنبه (26 فروردین) با جدیت بیشتر اجرا می شود
به بهانه ی عروج ملکوتی جانباز سرافراز (قطع پا) شهید حاج ولی پوراحمدی
سیر و سلوک "غزلی از علی اکبر پورسلطان (مهاجر)"
اختصاصی:
دو پوستر ماندگار با موضوع "وعده صادق" از خانم شیرین نوشیروان
یادداشتی از: آقای میکائیل جواهری
انقراض زبان فارسی در هند توسط استعمار انگلیس
یادداشتی از: حجت الاسلام والمسلمین هادی سروش
«شستشوی مغزی به خشونت وجسارت»، وجه اشتراک اِخوان المسلمینِ مصر و اِخوان المسلمین ما
وقتی تذکر دلسوزانه دو سال پیش رهبر انقلاب شنیده نشد!
کاظم صدیقی در نماز جمعه: از رهبر انقلاب و مردم عذرخواهی می‌کنم/ با غفلت باعث هجمه به ملت ایران شدم/ مردم ما را می‌دیدند گریه می‌کردند
یادداشت:
تنها راه تامین ثبات در منطقه
اختصاصی:
پوستری از خانم شیرین نوشیروان بمناسبت روز بزرگداشت عطار نیشابوری
یونیسف: غزه خطرناک‌ترین مکان برای کودکان است
یادداشتی از: حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری
دریغ از یک استعفا!
پیام دختر حضرت امام خمینی خطاب به هنیه: همه مسلمانان جهان بابت شهادت شهادت ۷ تن از فرزندان و نوادگان شما ناراحت شدند


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 9590
تعداد بازدید دیروز: 61050
بازدید کل: 66635610
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.