امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 08 اسفند 1399 ساعت 23:44:51
یادداشتی از: علی داستانی بیرکی*
سیره و زندگی حضرت علی(ع) در کلام امام خمینی(س)

حضرت امام همواره به سیره و زندگی پیامبر اکرم و ائمه (ع) به‌ویژه حضرت علی و دوران حکومت آن حضرت، توجه و عنایت ویژه داشته و در سخنان متعدد آن را یاد آوری و مورد تأکید قرار داده و آن را الگویی بی نظیر به عنوان سرلوحه دست اندرکاران و گارگزاران نظام جمهوری اسلامی می‌دانند و معتقدند که بایستی در این باب تأمل و تدبر شود.

جماران: امام خمینی(س) در مقدمه‌ی وصیت نامه‌ی سیاسی-الهی خود در چند فراز به نهج البلاغه و حضرت امیرالمؤمنین(ع) افتخار می‌کنند و می‌فرمایند:

"ما مفتخریم که کتاب نهج البلاغه، که بعد از قرآن بزرگترین دستور زندگی مادی و معنوی و بالاترین کتاب رهایی‌بخش بشر است و دستورات معنوی و حکومتی آن بالاترین راه نجات است، از امام معصوم ما است."(صحیفه امام، جلد 21، ص 396)

"ما مفتخریم که ائمه معصومین، از علی بن ابی طالب گرفته تا منجی بشر، حضرت مهدی صاحب الزمان(علیهم آلاف التحیات و السلام) که به قدرت خداوند قادر زنده و ناظر امور است ائمه‌ی ما هستند."(همان)

"ما مفتخریم که پیرو مذهبی هستیم که رسول خدا مؤسس آن به امر خداوند تعالی بوده و امیرالمومنین علی بن ابیطالب، این بنده رها شده از تمام قیود، مامور رها کردن بشر از تمام اغلال و بردگیها است."(همان)

 حضرت امام همواره به سیره و زندگی پیامبر اکرم و ائمه(ع) به‌ویژه حضرت علی و دوران حکومت آن حضرت، توجه و عنایت ویژه داشته و در سخنان متعدد آن را یاد آوری و مورد تأکید قرار داده  و آن را الگویی بی نظیر به عنوان سرلوحه دست اندرکاران و گارگزاران نظام جمهوری اسلامی می‌دانند و معتقدند که بایستی در این باب تأمل و تدبر شود. در این یادداشت کوتاه به مناسبت 13 رجب ، سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین به چند محور اساسی از زندگی پربرکت و حکومت عادلانه آن حضرت که در سخنان امام خمینی منعکس یافته است ، اشاره می گردد امید است که شفا و مرهمی باشد برای دردهای فردی و اجتماعی.

1.انجام وظیفه و عمل به تکلیف

یکی از اصول مهم امام چه در دوران مبارزه و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که مورد تاکید بوده است بحث تشخیص وظیفه و انجام به موقع آن بوده است که این مهم در جای جای سخنان امام مشهود است. امام در همین رابطه به سیره و عمل حضرت علی (ع) اشاره می کنند و از آن به عنوان یک اصل مهم زندگی نام می برند  و می فرمایند:

ما یک وظیفه شرعی داریم انجام می دهیم، این وظیفه شرعی که انجام می‌دهیم [اگر] نتوانستیم، به وظیفه مان عمل کردیم. حضرت امیر هم نتوانست معاویه را از بین ببرد ولی وظیفه اش را عمل کرد... ما که از امیرالمومنین بالاتر نیستیم، ما که از سیدالشهدا بالاتر نیستیم، آن وظیفه اش را عمل کرد، کشته هم شد، ما هم وظیفه مان را عمل می کنیم.  (همان، ج ۷ ،ص ۵۲)

در سیره نبی اکرم و سایر انبیا و اولیای بزرگ، حضرت امیر – سلام الله علیه – اولیای بزرگ، در سیره آنها می بینیم که اصل قضیه قدرت طلبی در کار نبوده و اگر برای ادای وظیفه نبود و برای ساختن این انسانها نبود، حتی این خلافت ظاهری را هم قبول نمی کردند، می رفتند کنار، اما تکلیف بود، تکلیف خداست باید قبول کند تا بتواند آن مقداری که می تواند انسان درست کند.(همان، ج12، ص 425)

۲-احترام به آزادی و قانون

آزادی در اندیشه امام خمینی جایگاهی رفیع دارد و امام ضمن پذیرش و جانبداری از آزادی، آن را به مثابه یکی از حقوق فطری و طبیعی مردم در عرصه مختلف زندگی فردی و اجتماعی می دانند. و معتقد است که نباید آزادی از مردم سلب شود و به حیثیت انسانی آنان لطمه وارد سازد. امام در این خصوص به موردی از مواجه امام علی (ع) در دوران حکومتش اشاره می کند  و آن را به عنوان یک درس بزرگ برای همه می دانند . ایشان در این خصوص می فرمایند:

حضرت امیر (سلام الله علیه) در محضر قاضی حاضر شد، و با آن یهودی که ادعا داشت - یا ایشان ادعا داشتند - طرح دعوا کردند و قاضی وقتی که خواست احترامی از حضرت امیرالمومنین بکند، ایشان گفتند حق نداری، در محضر قضا ما یکی هستیم و بعد هم حکم را علیه او - علیه حضرت امیر- داد و ایشان تسلیم شدند. اسلام [دارای] یک همچو امری است، اسلام یک همچون آزادی، یک همچون دموکراسی دارد. (همان، ج ۷ ،ص ۱۲۶)

حکومت اسلامی در صدر اسلام بود و هیچ وحشتی هم در زمان حکومت علی بن ابیطالب – سلام الله علیه – نبود و مردم در امان بودند.(همان، ج 4، ص348)

3- توجه به حفظ مصالح همه اقشار

 در اندیشه امام خمینی مردم از جایگاه ویژه برخوردارند و ایشان حمایت از اقشار مردم به ویژه محرومین را  یکی از وظایف  الهی دولتمردان بر می شمارند و  و حاکمان و دست اندرکاران حکومت اسلامی را  خدمتگذار مردم می دانند و در این رابطه به نمونه ای از احساس همدردی و مسئولیت امام علی در خصوص یکی از شهروندان  جامعه اسلامی اشاره می کنند و آن را الگویی برای رفتار  و عملکرد مسئولین نظام جمهوری اسلامی می دانند:

در یکی از قضایا - که لشکری از معاویه شاید بود- آمد و یک خلخالی از پای یک زن یهودیه ربود - به حسب نقل - حضرت امیر فرمودند که من شنیدم که آمدند و یک خلخالی از ذمیه ای ربوده‌اند؛ و اگر انسان بمیرد - قریب به این معنا- این اشکالی برایش نیست! این طور عنایت داشتن به حفظ مصالح همه اقشار.

(همان، ج ۷ ، ص ۳۴۱)

به حسب نقل که شاید در سر حدات یک کسی گرسنه باشد، به خودش رنج می‌دهد مبادا یک کسی از او گرسنه تر باشد، آن امیر ماست، او آقای ماست، امام ماست، ما هی بگوییم امام و اقتدا نکنیم به او؟ در کارها هیچ اقتدا نباشد به او؟ امام، معنایش این است؟ شیعه معنایش این است که مشایعت کند. (همان، ج ۸ ،ص ۱۴)

4 - همراهی و همنشینی با مردم و حاکمیت و ایجاد جو محبت

در حکومت اسلامی مورد نظر امام خمینی قدرت و مسئولیت چنان ساده جلوه می کند  که دست یابی به آن نباید تغییری در وضع رفتاری و زندگی افراد ایجاد نماید. ایشان قلمروی وسیع  حکومت حضرت علی(ع) را مورد توجه قرار داده و رفتار و کردار و برخورد آن امام همام را که با مردم بود و مثل خود مردم وحتی پایین تر از  آنها زندگی می کرد و مردم او را ملجا و پناهگاه خود می دانستند و به راحتی به او دسترسی داشتند، را به عنوان یک اصل مهم حکومت داری بر می شمارند:

در صدر اسلام هیچ‌کس از پیغمبر نمی‌ترسید، ترس نبود توی کار، محبت توی کار بود، حضرت امیر، که رئیس یک مملکت پهناور بود، از حجاز تا مصر، تا ایران، تا یک مقداری از اروپا، مردم از او نمی ترسیدند، ترس توی کار نبود، با هم نشسته بودند، با هم ناهار می خوردند، با هم کار می کردند، خودش هم کارگری بود مثل سایر کارگرها. (همان، ج ۷ ،ص ۲۱۸)

در همان عصر که معاویه آن بساط سلطنتی راه انداخته بود، حضرت امیر مثل یک فعله می رفت کار می کرد، مثل یک عمله می رفت کار می کرد و آب راه می اندخت. ما اگر بخواهیم از ایشان تقلید کنیم نمی توانیم، حقیقتا نمی توانیم تقلید کنیم، قدرت این معنا را نداریم. اما خود ایشان فرموده است که شما نمی توانید، اما تقوا می توانید داشته باشید.(همان، ج 20، ص 495)

حضرت امیر-سلام الله علیه - ... مثل سایر مردم می آمد با مردم می نشست و معاشرت می کرد، برای اینکه از مردم نمی ترسید، ظلم نکرده بود به مردم تا بترسد از آنها، خلافی نکرده بود که از مردم[بترسد] برای مردم بود.(همان، ج 8، ص 381)

۵- دارای صاحب‌منصبانی مردمی همچون مالک اشتر

صاحب منصبان و کارگزارن حکومت اسلامی که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند بایستی ار ویژگی های مردمی برخوردار باشند و چنان بیندیشند و زندگی کنند که درک درستی از شرایط و اوضاع زندگی مردم را به راحتی به دست آورند تا در جهت خدمت و کمک به مردم بتوانند موفق باشند. امام خمینی ضمن هشدار به مسئولین و لزوم ساده زیستی آنان توجه همه را به فرمان مبارک حضرت علی(ع) به مالک اشتر که نکات ارزنده  و مهمی را در رابطه با مردم  خطاب به مالک مطرح می کنند، مورد تاکید قرار می دهد و صاحب منصبان امام علی (ع) همچون مالک اشتر را به عنوان الگوی رفتاری معرفی می کنند:  

اما مالک اشتر هم این طور بود، توی مردم بودند، حضرت امیر تو مردم بود، با مردم بود.(همان، ج ۸ ،ص ۴۲۹)

اسلام این طور نیست، اسلام سردارهایش هم توی مردمند، پیغمبر اسلام -صلی الله علیه و آله و سلم- خوب، سردار همه بود، بزرگ همه بود، توی مردم بود، با مردم می آمد می نشست، توی مسجد می نشست مثل سایر مردم.(همان، ج  8 ، ص 381)

۶ - دفاع از اسلام و مقاومت و فداکاری در راه آن و عدم سکوت در مقابل ستمکاران

دین همواره انسان را به عدالت، آزادی، استقلال و حکومتی مبتنی بر رای و اراده مردم و حاکمیت اخلاق در تمام شئون فرا می خواند. امام خمینی در راستای تحقق این مهم در جامعه نهضتی را در جهت احیای دین و کنار زدن انواع تعرضها به دین را شروع کردند و با تمام وجود در این مسیر که با همراهی ملت بزرگ ایران همراه بود ایستاد و مقاومت کرد تا پیروزی حاصل شد. امام این اصل مهم را با درک درست از مکتب انبیا و اولیای الهی به سر انجام رساند و همواره به فداکاری انبیا و اولیای الهی در راستای تحقق دین خدا و رساندن انسان به کمال انسانی را یادآوری می کردند تا در این مسیر کسی دچار سستی و بی انگیزگی  و زندگی مرفه و بی درد نشود و دفاع از دین را یکی از رسالتهای مهم می شمردند.

پیشینیان ما، بزرگان دین ما، و ائمه معصومین- علیهم السلام- در راه دفاع از اسلام هتک شدند، سیلی خوردند، به شهادت رسیدند. (همان، ج ۱ ،ص ۱۶۴)

پیشوای بزرگ ما حضرت امیرالمومنین - علیه السلام- سکوت را در مقابل ستمکاری جایز نمی‌دانست.(همان، ج 1، ص 337)

امیرالمومنین – سلام الله علیه – جان خودش را فدا کرد برای اسلام و شهید شد و اسلام به جای خودش بود.(همان، ج 15، ص 138)

7- حکومت عادله اسلامی

در اسلام حکومت هدف نیست بلکه وسیله ای است در جهت تحقق بخشیدن  به هدف های عالی و حاکم اسلامی وظیفه دارد از دریچه قوانین اسلام با مسائل جامعه روبرو شود و مراعات حال مردم را در هر شرایط را داشته باشد، تعابیری همچون بی ارزشتر از آب بینی بز، یا کفش پینه بسته از امام علی(ع) در نهج البلاغه راجع به حکومت، موید این مهم است. حکومت کوتاه امام علی در چهار و سال اندی دریایی از نصایح و رفتارهای بی نظیری است که امام خمینی در سخنان متعددی آنها را یادآوری می نماید و همه را به اندیشیدن در این زمینه وحرکت در آن مسیر فرا می خوانند:

به طوری که نقل کرده اند در یکی از چیزهایی که به بعض عمال خودشان نوشتند، نوشته اند که « سر قلمها را نازک بگیرید، سطرها را نزدیک هم بنویسید، از چیزهایی که فایده ندارد، احتراز کنید» این یک دستور هست برای همه، یعنی، دستوری هست برای کسانی که در بیت المال دست دارند. این طور حضرت امیر -سلام الله علیه – در وقت حکومتش دستور می دهد برای صرفه جویی.(همان،ج 19، ص 373)

 حکومت اسلامی مثل حکومت علی بن ابیطالب  دیکتاتوری توش نیست. حکومتی است که به عدل است. حکومتی است که زندگی خودش از زندگی سایر رعیتها بدتر است. ... این حکومت اصلا می تواند دیکتاتوری؟ دیکتاتوری برای چه کند؟ عیش و عشرتی نیست تا اینکه بخواهد دیکتاتوری بکند برای او.(همان، ج11، ص 306)

حضرت امیرالمومنین(ع) بعد از اینکه دست دو نفر دزد را قطع می کند، چنان نسبت به آنان عاطفه و محبت نشان می دهد و معالجه و پذیرایی می کند که مداحان حضرت می شودند.(ولایت فقیه، ص 73-74)

امام خمینی با تعابیری همچون معلم همه بشریت، ظل الله، مظهر اسم جمعی، فخر خطبا و تعبیر کتاب نهج البلاغه به عنوان نازله روح امیرالمونین برای تعلیم و تربیت خفتگان و ... زندگی امیر المومنین به ویژه در ایام حکومتش،، صفات، اخلاص، عدالت، پارسایی و فروتنی، معرفت و جامعیت شخصیتی،  تفکر بر احوالات امام علی (ع) و ... را مورد تاکید قرار می دهند و همگان را به تامل و تدبر به آن و الگو گرفتن و تلاش در آن جهت سفارش می کنند.

*معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(س)





  تعداد بازديدها: 1693


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
امان‌الله قرائی‌مقدم:
کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲/ جامعه ایران دیگر یک جامعه سنتی نیست
مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد
آیت‌الله مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد / دشمن اصرار دارد قم را آلوده کند تا بتواند نتیجه گیری کند / باید اصرار بر پاک سازی شهر داشته باشیم
سازمان بین‌المللی مهاجرت: «ایرانیان در فهرست بالاترین میزان مهاجرت غیرقانونی برای ورود به بریتانیا»
حکایت کیسه بادام و راهی که به جماران ختم می‌شد
با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری:
کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
یادداشتی از: حجت الاسلام والمسلمین هادی سروش
تحریف در "برخوردِمومنانه"
روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
امام(ره) چگونه از بزرگان استقبال می‌کردند؟
یادداشتی از: محمد مهاجری
آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست
اطلاعیه:
برگزاری مراسم احیای لیالی قدر در هیئت انصارالخمینی (ره)
یادداشتی از: آقای مهندس سعید رحیمی
زندگینامه آیت الله سید عباس حسینی قائم مقامی
علی مطهری : همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس:
اگر رسایی وارد هیئت رئیسه شود باید تأسف خورد چرا که اینان فقط دعوا بلدند و بداخلاقی
محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا:
در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟
دهن کجی تل‌آویو به شورای امنیت

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
سردار مصطفی مولوی: آقا مهدی باکری و شهید کاظمی همیشه در خط مقدم می‌جنگیدند/ مهدی هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد خاکریز جبهه به مسائل سیاسی آلوده شود/ لیدر جریان خالص‌سازی همه توان‌ش را برای تضعیف آقا مهدی به کار گرفت
باهتمام مهندس سعید رحیمی
امام خمینی (ره): من نگران اسلام هستم
با سخنرانی یادگار امام؛
مراسم تحویل سال نو در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
دعاهای بعد از نمازهای واجب در ماه مبارک رمضان
واکنش علم الهدی به شرکت نکردن اکثریت در انتخابات: مراد از اکثریت، اکثریت متدین است نه اکثریت متمرد
اختصاصی:
خدیجه الکبری سلام الله علیها "پوستری آیینی از خانم شیرین نوشیروان"
پیام نوروزی مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
در سخنرانی نوروزی ۱۴۰۳؛
رهبر معظم انقلاب: در گذشته کسانی بودند که از امکانات دولتی سوء استفاده کردند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ روز به روز جبهه مقاومت در غرب آسیا باید تقویت شود/ برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود
مراسم آغاز سال 1403 در حرم مطهر امام خمینی(س)؛
سید حسن خمینی: از هرآنچه غیر خدا است، مأیوس شویم
اطلاعیه:
برگزاری مراسم تشییع و تدفین والده ی مرحومه ی اخوان تدریسی
پوستر:
برگزاری مراسم بزرگداشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم اکرم السادات زارع (تدریسی)
اطلاعیه:
والده ی ماجده ی اخوان تدریسی دعوت حق را لبیک گفت
سردار رادان: تلخ است، اما دزدی به شغل تبدیل شده است
حجت الاسلام انصاریان : شیعه‌ای نباشید که مردم با شما از دین ببرند
گزارش تصویری:
تجلیل از هنرمند گرافیست آقای علی اکبر میرزایی در استان لرستان
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیرامون اخباری مبنی بر زمین‌خواری در محله ازگل: چگونه ممکن است بعد از هشدار رهبری، ائمه جمعه هنوز مشغول فعالیت‌ اقتصادی باشند؟! نهادهای نظارتی دقیقا مشغول چه فعالیتی هستند؟
پوستر:
اطلاعیه برگزاری مراسم سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع) در هیئت انصارالخمینی (ره)
حجت الاسلام والمسلمین فاضل میبدی:
بالای 50 درصد از مردم در انتخابات شرکت نکردند؛ این بی تفاوتی نیست، اعتراض است/ دولت و حاکمان این پیام را دریافت کنند/ اگر شورای نگهبان بخواهد با همین فرمان در انتخابات بعدی جلو برود، همدلی ایجاد نمی‌شود/ مخاطب سخنان رهبری مسئولان هستند
نامه ی رسیده
ابراز تشکر از اوژانس تهران
قائم مقام سازمان تبلیغات:
رویکرد‌های سلبی و تقابلی نه تنها در ترویج حجاب موثر نیست بلکه می‌تواند نتایج عکس داشته باشد / تبعیض اقتصادی به نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام منجر می‌شود؛ این نارضایتی گاه به صورت بی‌حجابی و بدحجابی به عنوان نوعی اعتراض بروز پیدا می‌کند / استفاده از روش‌های قهری در برخورد با بدحجابی باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حجاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران دیدگاه منفی پیدا کنند


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 23951
تعداد بازدید دیروز: 42444
بازدید کل: 65611063
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.