تاريخ انتشار: 03 اسفند 1390 ساعت 05:13:44
صدور حكم بازداشت موقت نویسنده كویتی موهن به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)

دادستانی كویت از صدور حكم بازداشت موقت نویسنده موهن به ساحت مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) خبر داد. بر این اساس دادستانی کویت روزگذشته و پس از برگزاری جلسه تفهیم اتهام این نویسنده کویتی اعلام کرد که وی برای انجام تحقیقات باید تا سه هفته آینده در زندان مركزی كویت به صورت موقت بازداشت شود.

«محمد الملیفی» كه چندی پیش در اظهاراتی تحریك آمیز به ساحت مقدس امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه) توهین كرده بود به اتهام توهین به مذهب تشیع، از بین بردن وحدت ملی و گسترش فتنه مذهبی در كشور كویت محاكمه خواهد شد.

بر این اساس دادستانی کویت روزگذشته و پس از برگزاری جلسه تفهیم اتهام این نویسنده کویتی اعلام کرد که وی برای انجام تحقیقات باید تا سه هفته آینده در زندان مركزی كویت به صورت موقت بازداشت شود.

گفتنی است این حكم دادستانی كویت در حالی صادر می شود كه شیعیان كویت در روزهای گذشته خواستار محاكمه این نویسنده موهن شده بودند و در تظاهرات اعتراض آمیز نسبت به اقدامات وهابیان كویت اعتراض كرده بودند.

«فیصل الدویسان»، از نمایندگان شیعه در مجلس ملی کویت پیش از این با بیان اینکه شیعیان این کشور اگر تبعیض را تحمل کنند،‌ توهین به مقدسات خود را تحمل نمی‌کنند، خواستار اجرای عدالت در مورد این فرد از سوی مراکز مسئول شده بود.

«آیت‌الله سیدمحمدباقر المهری»، از علمای كویت، نیز در روزهای گذشته در بیانیه ای هشدار داده بود: در صورت عدم اقدام مناسب مسئولان قضایی كویت برای پیگیری این مسئله، اعتراض‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع: ابنا

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=10821
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.