تاريخ انتشار: 06 اسفند 1390 ساعت 02:21:15
دانلود صوت "اذان زيبايي از شيخ العفاسي"

دانلود : اذان

   


 
14 ارديبهشت 1400   
مهدی
مشاری سنی نیست وهابی هست ایندو باهم فرق دارن...وهابی خبیث هست و من هر جا ببینم گردنش را میزنم

18 دي 1395   
محمد
خیلی عالی بود.درست ایشون از اهل تسنن هستند ولی فرقی بین شیعه وسنی نیست . همه مسلمون هستیم وهمه با هم برادریم. حتی در قرآن هست.

06 دي 1395   
جانم فدایت یا رسول الله
مث همیشه عالی بود ،مشاری العفاسی افتخار ما مسلمونا درجهان هست

20 آذر 1395   
a
میخواستم بگم که این شخص طبق مدارک موجودی که در اینترنت هست ، اهل تسنن است و صدالبته مهم پیام اذان است که خیلی زیبا توسط مشاری العفاسی ادا شده است

17 آذر 1395   
اهل تشیع
بسیار عالی

19 فروردين 1395   
Loghman
سلام علیکم.خواهشا دست از مذهب گرایی بر دارید اهل سنت باشه یا تشیع چه فرقی میکنه پیام اذانش مهمه صداش مهمه نه چیزای دیگه که شما چسبیدیش بهش.در ضمن اهل تشیع عزیز کجای قران از امامت حرف زده بگید مابفهمیم
پاسخ

علیکم السلام: به نظر می رسد حضرتعالی اساسا اهل مطالعه کتب اسلامی و تاریخی نباشید چرا که در اینصورت چنین سوال دور از ذهنی مطرح نمی فرمودید زیرا در این باب هزاران جلد کتاب از منابع  تشیّع و اهل سنّت وجود دارد که جهت تنویر افکار شما باختصار مطالبی تقدیم می گردد:

 در باب جزء 29 سوره ی انسان جلال‌الدین عبدالرحمان سیوطی در کتاب الاتقان فی علوم القرآن نقل می‌کند که آیه و يطعمون الطعام علی حبه... در شأن علی بن ابی طالب و فاطمه دختر رسول‌الله نازل شده‌است1.

و همچنین در تفسیر کشاف از ابن عباس روایت آمده که حسن و حسین بیمار شدند، و رسول خدا با جمعی از صحابه از ایشان عیادت کرد، مردم به علی گفتند چه خوب است برای بهبودی فرزندانت نذری کنی، علی و فاطمه و فضه کنیز آن دو نذر کردند که اگر کودکان بهبودی یافتند سه روز روزه بگیرند، بچه‌ها بهبودی یافتند، و اثری از آن کسالت باقی نماند. بعد از بهبودی کودکان، علی از شمعون خیبری یهودی سه من قرص جو قرض کرد، و فاطمه پنج قرص نان به عدد افراد خانواده پخت، و سهم هر کسی را جلوش گذاشت تا افطار کنند، در همین بین سائلی (به در خانه آمده) گفت :سلام بر شما اهل بیت محمد. من مسکینی از مساکین مسلمینم، مرا طعام دهید که خدا شما را از مائده‌های بهشتی طعام دهد، خاندان پیامبر آن سائل را بر خود مقدم شمرده، افطار خود را به او دادند، و آن شب را جز آب چیزی نخوردند، و شکم گرسنه دوباره نیت روزه کردند، هنگام افطار روز دوم طعام را پیش روی خود نهادند تا افطار کنند، یتیمی بر در سرای ایستاد، آن شب هم یتیم را بر خود مقدم و در شب سوم اسیری آمد، و همان عمل را با او کردند.

صبح روز چهارم که شد علی دست حسن و حسین را گرفت، و نزد رسول خدا آمدند، پیامبر اکرم وقتی بچه‌ها را دید که چون جوجه ضعیف از شدت گرسنگی می‌لرزند، فرمود: چقدر بر من دشوار می‌آید که من شما را به چنین حالی ببینم، آنگاه با علی و کودکان به طرف فاطمه رفت و او را در محراب خود یافت، و دید که شکمش از گرسنگی به دنده‌های پشت چسبیده (در نسخه‌ای دیگر آمده که شکمش به پشتش چسبیده)، و چشمهایش گود افتاده از مشاهده این حال ناراحت شد، در همین بین جبرئیل نازل شد، و عرضه داشت: این سوره را بگیر، خدا تو را در داشتن چنین اهل بیتی تهنیت می‌گوید، آنگاه سوره را قرائت کرد2

پانویس‌ها

1- ترجمه تفسیر المیزان، ج۲۰ ص ۲۱۲

2- تفسیر المیزان، ج ۲۰، ص

در تفسیر 20 جلدی الغدیر علامه امینی که بالغ بر 80 درصد آن بر اساس تفاسیر اهل سنّت آورده شده مملو از اسناد مستدل در این خصوص می باشد که به تایید علمای مشهور اهل سنّت هم رسیده است .

یکی از علمای مشهور اهل سنّت به نام آلوسی در تفسیر جزء 29 سوره ی انسان آورده اند:   این آیه در مسلما در وصف اهل بیت حضرت علی علیه السلام آورده شده جالب آنکه ایشان در تفسیر خوذ افزوده اند وقتی صحبت از نعمت های بهشتی می شود نامی از حوری برده نشده و فقط به قلمان اشاره گردیده و این بخاطر شان والای حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد.

بهترین راه اثبات امامت امام علی(ع) برای اهل سنت، تمسک به قرآن و روایاتی که در توضیح آنها در کتب خودشان نقل شده است، می باشد و البته بدیهی است که انسان باید حقیقت جو باشد تا به توجیهات ناصواب و غیر عقلانی متوسل نشود و چشم را به روی حقیقت نبندد.

در قرآن مجید آیات فراوانی است که با استفاده از احادیثی که از پیامبر اکرم (ص) در شأن نزول آنها وارد شده است، امامت امام علی (ع) را اثبات می نمایند.

به آیاتی چند توجه فرمایید:

1. آیه تبلیغ: «یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک...[i]» که طبق روایات معتبر از اهل سنت در جریان غدیر خم نازل شده است و در این روز تاریخی پیامبر(ص) با اعلام ولایت و جانشینی حضرت علی(ع) رسالت خود را تکمیل فرمود.

2. آیه ولایت: «انما ولیکم الله و رسوله و الذین امنوا الذین یقیمون الصلاة...[ii]» که ولایت حضرت علی (ع)[iii] در کنار ولایت خدا و رسول(ص) قرار داده شده است.

3. آیه اولی الامر: یا ایها الذین امنوا اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم...[iv]» که اطاعت از اولی الامر را به نحو مطلق واجب کرده است، و از این الزام مطلق بدست می آید که امام باید معصوم باشد لذا غیر از حضرت علی(ع) که از عصمت برخوردار نیست، نمی تواند امام باشد. علاوه روایاتی که از کتب اهل سنت در ذیل این آیه به معرفی حضرت علی(ع) به عنوان امام و جانشین پیامبر (ع) پرداخته است، بیش ار اندازه است .

4. آیه صادقین: یا ایها الذین امنوا اتقوا الله و کونوا مع الصادقین...[v]» که می فرماید: ای اهل ایمان، تقوا داشته و با صادقین باشید و در روایات بیان شده است که: منظور از صادقین حضرت علی(ع) و اهل بیت پیامبر(ص) می باشند. (جهت مشاهده ی تفصیلی به سایت اسلام کوئیست مراجعه فرمایید)

 [i] . مائده، 67.

[ii] . مائده، 55.

[iii] چون طبق روایات معتبر آنکه در رکوع انگشترش را به سائل داد حضرت علی (ع) بوده است.

[iv] . نساء، 59

[v] . توبه، 119.

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های زیر مراجعه فرمایید. مستحصر باشید فقط در سایت اسلام کوئیست آنقدر اسناد قرآنی و روایی آمده که باید ماهها به مطالعه آنها پرداخت

http://www.hankh.ir/?page=contents&id=1732

http://www.hankh.ir/?page=contents&id=52345

http://www.hankh.ir/?page=contents&id=4834

http://www.hankh.ir/?page=contents&id=4782


08 آذر 1394   
هابیل

با تشکر از شما که بدون در نظر گرفتن اختلافات مذهبی چنیین صوت زیبایی رو گذاشتین ، این ندای الله است نه مذهب .
دستتون درد نکنه


17 مهر 1394   
عباس احمدی
سلام. میخواستم بدونم آیا مشاری العفاسی وهابی هست؟
لطفا هرکس میدونه به بنده هم بگه تا خیالم راحت بشه. متشکرم

01 شهريور 1394   
HOMI

واقعا زیبا ...


07 تير 1394   
NENE
واقعا بهترین اذانی بود ک تا بحال شنیدم

26 فروردين 1394   
محمد
اذان زیبایی بود ولی حیف از دهن کسی دراومد که از حمله وحشیانه وهابی ها به یمن حمایت کرد

06 اسفند 1393   
sameer
سلام علیکم

04 بهمن 1393   
عایشه

سلام ممنون ازتون . مثل همیشه شیخ راشد العفاسی عزیز بهترینه. اهل تسننه. و افتخار ما تسنن ها. ومسلمین. خداوند حفظش کنه. دوسش دارم. که باصدای بهشتیش مارو دگرگون میکنه دل فقط حرم خداست ولاغیر نماز برای الله است . و جز الله کسی راشریک هیچ چیز نمدانیم. خدایا کمک کن اونهایی که تورو بخاطر خودت میپرستنت ... مثل تمام موحدین...


04 شهريور 1393   
روح اله
اشهد ان علی ولی الله

05 تير 1393   
محمد رضا بجدی
عالی بود

04 تير 1393   
عبدالحلیم
عالی بود دستتون درد نکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

04 تير 1393   
ننه
دوست دارم العفاسی

01 خرداد 1393   
ابراهیم
بسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار زیباس ممنون

28 فروردين 1393   
محمد سبحان
جَزائکُم الله

25 فروردين 1393   
حقی که پایمال و خونهایی که مظلومانه ریخته شد...
بِسم اللّهِ الرّحمنِ الرّحیم ألحَمدُللّهِ الٌذی جَعَلَنا منَ المُتَمسّکینَ بِولایة عَلیِ ابــنِ ابـیطالب(ع)... بسیار خوب و پسندیده بود اگر که جویندگان حق از باطل با تحقیق و کسب اطلاعات بیشتر و بطور منصفانه در رابطه با موضوعی قضاوت می کردند.

20 فروردين 1393   
مهدی
موافقم داشی بی حب علی فایده ندارد

29 اسفند 1392   
مرتضی
بسم الله الرحمن الرحیم ای کاش یکی از دوستان که عربی بلد باشه یه طوری نظر برادران شیعه ایشون رو براشون ایمیل می کرد یا اگر سایت شخصی دارند براشون میفرستاد تا از محبت برادرانشون به خودشون مطلع می شدند.

27 اسفند 1392   
پاسخی به هوالحق
با سلام ، بفرمایید چگونه با ارائه ی یک نظریه ی غلط و ناآگاهانه ی خود، تمام دیدگاههای شیعیان را رد نموده اید ، چرا که اساسا در هیچ کجای اعمال شیعیان و کتب فقهی ، حتی روز عاشورا ( بنا به اظهار عجیب شما ! ) ذبح به سمت غیر از قبله انجام نمی شود و جایز نیست ، با این حساب بهتر است اطلاعات شیعی را از منابع فقهی شیعی اکتساب نمایید ، همین نظریه ی شما بیانگر دریافت اطلاعت غلط و مغرضانه ابست که متاسفانه سالیان سال است به خورد امثال حضرتعالی که از قلبی صاف و ساده برخوردارید داده می شود ، در مورد قسم به غیر خداوند هم سری به منابع معتبر اهل سنّت بزنید پاسخ خود را خواهید یافت

27 اسفند 1392   
هوالحق
کلیه نظر ها را خواندم با نظر دادن اهل شیعه مخالفم یک دلیلشو میگم روز عاشوراچرا گوسفندی که سر میبرید به طرف کربلا میکنید در حالی که تو قرآن گفته به طرف مکه سر ببریددر غیر این حرام است.یکی هم موقع قسم خوردند یا سوگند به غیر خدا وکتابش بقیه شرک حساب میشه در حالی که,..............

22 اسفند 1392   
m
خدایا هرچه زودتر ایشان را به محبان امیرالمومنین (ع) اضافه بفرما

17 دي 1392   
شکوفه
صدایش واقعا زیباست اما از صدای اذان انتظار کاظم زاده قشنگتر نیست

17 دي 1392   
شکوفه
صدایش واقعا زیباست

14 دي 1392   
saeid
همش تقلیدیه از اذان های ایرانی خودمان

11 دي 1392   
دیاکو شمسی
باور کن العفاسی مربی منه خیلی عالی بود.

06 دي 1392   
اریا
به نام خدا خیلی عالی بود امید وارم همه ی مسلمانان صدای این طوری را داشته باشند

05 دي 1392   
عشقم اباالفضل
اهل سنت واقعي امامان علي حسن وحسين تا خاتمشون امام مهدي موعود سلام الله عليها ميباشند.طبق سفارش پيامبر(ص) هركس دوستدار اينها بود دوستدار پيامبر ودوستدار خداست وهركس دوستدار مخالفان اينها بود ودشمنان ايشانرا دوست داشت دشمن ايشان وپيامبر وخدا هست. لعنت خدا بركسيكه محب معاويه وآل معاويه قاتلين و دشمنان پيامبر وفرزندانش كه قصد بريدن ريسمان الهي را داشتند اما قيام عاشورا جلوي اونو گرفت و تا الان اسلام ناب محمدي را زنده نگه داشته است.ما اهل سنت واقعي و محبان اهل بيت و عترت پيامبر و دشمن غاصبان و قاتلان فرزندان پيامبر تا خون در بدنمان هست دست از آيين محمد برنميداريم و اعلام ميكنيم كه اسلام همراه با معاويه يزيد شمر عمروعاص كفر محض و اسلاميكه دشمن اينها وعمال اسراييل همانا آل سعود و آل خليفه هست اصل اسلام و اسلام ناب است.اسلام خواهان ريختن خون انسانها نيست. اسلام وهابيت و عربستاني اسلام وحشت خشونت رعب ترور انفجار برجهاي دوقلوي واشنگتن و ايجاد اسلام هراسي است. اين اسلام كه همانا اسلاميست كه طرفداران ... سنگشو به سينه ميزنند از نظر مكتب شيعيان پيامبر وعلي كه اهل سنت واقعي ميباشند مردوده .اسم علي در اذان به نيت جزئي از اذان نيست بخاطر 70 سال لعني است كه معاويه براي علي ايجاد كرد بعد از خودش بخاطر تقرب و نزديكي به علي است كه همانا نزديكي بخداست .بخاط مظلوميت هايي هست كه آل ... براي او ايجاد كردند.لعنت بر مسببانش و پيروانشان ودوستدارانشان تا روز جزا كه منتقم خون آنها خوهد آمد وپرچم سرخ بالاي گنبد طلايي حسين را سبز رنگ خواهد كرد. اذان ونماز واسلام منهاي علي وباضافه معاويه حرام ومردود وكفر محضه.

04 دي 1392   
رامین رحمانی
سلام واقعا خیلی زیبا و با ارامش بود خواهشا کلیپ های زیادی از افای العفاسی بزارید. از کردستان- دشه only god

01 دي 1392   
محمد
من رویه دانلوداوکه میکنم ولی دانلودنمیشه

18 آذر 1392   
اسحق
ایشان علاوه بر اذان یکی از قاری های مشهور قران نیز میباشد و ایشان شخصی ثروتمند هستند که ثروتشان را خرج اشائه اسلام با ساختن مسجد و دو شبکه ماهواره ای العفاسی که یکی 24 ساعت تلاوت قران و دیگری نیز حدیث نبوی پخش می کند

15 آذر 1392   
maillot benfica
I hope you can carry on this sort of hard perform to this internet site in future also..Since this weblog is genuinely extremely useful and it aids me lot.... ترجمه : من امیدوارم که شما بتوانید از عهده این گونه کار سخت سایت اینترنتی در آینده نیز (برآیید) .. از آنجا که این وبلاگ واقعا بسیار مفید به من کمک زیادی کرد ....

12 آذر 1392   
حامد
اشهد انا علی ولی الله

11 آذر 1392   
شیعه امام بر حق حضرت علی علیه السلام
اذانی که اسمی از امام علی علیه السلام برده نشود اذان نیست. از حضرت آیت الله بهجت سوال شد که آیا اشهد ان علی ولی الله جز اذان است؟ ایشان فرمودند که اذان جزئی از اشهد ان علی ولی الله می باشد

29 آبان 1392   
ehsan
فقط الله . فقط یا الله (ایاک نعبدو وایاک نستعین) (تنها تو را میپرستم و تنها از تو یاری میجویم)(نه مخلوقات تو را) غیر ان شرک است و بس لعنت بر مشرکین

27 آبان 1392   
شیعه علی
سلام صداش خوبه اما کاری به تفرقه ندارم نماز بی ولای علی هیچ ارزشی نداره و نخوندش بهتر از خوندنشه د اذانی که داد خب همه دارن میگن صداش خوبه اما وقتی این صدا و نفسش نام علی رو نمیگه باید قط بشه هر کی هست برای خودشه لعنت بر منکر علی لعنت بر دشمن علی لعنت بر کسی که دیدن اسم علی رو نداره حالا هر کسی میخواد باشه باشه

25 آبان 1392   
aLaBd
برادر عزیز دقت کنید که اشهد ان علی ولی الله از نظر علمای بزرگوار شیعه هم جز اذان نیست.اگه دقت کرده باشین دو این شهادت دو بار گفته نمیشه .یعنی اول گفته میشه اشهد ان علی ولی الله سپس گفته میشه اشهد ان علی حجه الله. و این فقط به این خاطر است که به ولایت امیر المومنین علی علیه السلام تاکید بشه، یعنی مثل بقیه ی اذکاری که خیلی از موذن ها لا بلای بخش های اذان میگن. و این جمله از نظر مراجع شیعه تا اونجایی که خبر دارم نباید به نیت اذان گفته بشه. کما اینکه بعضی از شیعیان اشهد ان فاطمه الزهرا ولیه الله رو هم میگن(بدون نیت اذان) و این مثل اصول دین میمونه.منظورم اینه که اگه توجه کرده باشید شیعیان اصول دین رو 5 تا ذکر میکنن در حالی که ما شیعیان هم فقط همان 3 اصل را به عنوان اصول دین قبول داریم و عدالت و امامت به خاطر تاکید اضافه شده اند(مثل اذان) . این یعنی اینکه عدالت و امامت در واقع زیر مجموعه ی همان 3 اصول دین در اسلام هستند و چون برخی از اهل سنت عدالت خدا و امامت ائمه ی اطهار را قبول ندارند به خاطر یادآوری به این عزیزان عدالت و امامت هم در ضمن اصول دین شمرده میشه. اللهم عجل لولیک الفرج

25 آبان 1392   
مائده
سلام من شنیدم آقای العفاسی ازطرف پادشاه عربستان ساپرت میشه و وهابی هم هست و بعضی جاها قران رو درست قواعدش رو رعایت نمیکنه تو رو خدا یکی منو ازاین شک وتردید هانجات بده

19 آبان 1392   
پیرو امیر المومنین
اللهم العن قتلة امير المومنين و فاطمة الزهراء والحسن والحسين عليهم السلام اللهم العن من غصب حق امير المومنين علي عليه افضل صلواة المصلين الي يوم الابد اللهم العن المعاوية وابن اكلة الاكباد اللهم العن اليزيد وعمر بن سعد و شمرا اللهم عذب من غصب حق امير المومنين عليه السلام

02 آبان 1392   
محمد رضا
سلام به همه . اینکه آقای مشاری شعر یا عمر فاروق رو خونده از طرفی هم مناجات امیر المومنین علی بن ابیطالب علیه السلام رو خونده دلیل بر این هست که ایشون چهار خلیفه ای هستند . در حالی که به تصریح خود پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم. امیر المومنین جانشین بلافصل رسول خدا هستند. دوم قرآن می فرماید : الیوم اکملت لکم دینکم ورضیت لکم الاسلام دینا در شان امیر المومنین است که پیامبر در روز غدیر خم امیر المومنین را به عنوان جانشین بعد از خود انتخاب کردند. در حالی که خلیفه دوم در این روز به امیر المومنین تبریک گفت. سوم : ولا تلبسوا الحق بالباطل . . . شما حق و باطل رو نسبت به مطالب بالا مقایشه کنید. چهارم اهل سنت بررسی کنند وحق رو بپذیرند ومطالعاتشون رو بیشتر کنند ببینند در خانه فاطمه زهرا سلام الله علیها رو (بعد از رحلت پیامبر) چه کسی سوزاند . . . و طناب به دور گردن امیر المومنین (که اقرب الناس به پیامبر بودند) انداختند و اورا برای بیعت به سمت مسجد روانه کردند. . .

01 آبان 1392   
مصطفا
آمیـــــــــــن منم دعا میکنم از ولایت علی(ع) بهره ای ببرد...انشالله

23 مهر 1392   
میلاد
صدای زیبای ایشان قلبمان را آرام میکند

12 مهر 1392   
عباس
باسمه تعالي صوت زيبا و دلنشين بود ان شاء الله خداوند قلب ايشان را به نور ولايت اميرالمؤمنان عليه السلام منور سازد و عاقبت همه مومنان را ختم بخير گرداند آمين يا رب العالمين.

12 مهر 1392   
عابد وزانیار حسینین از سرپیروکمالا
با سلام خدمت همه دوستان منو دوستم عاشق الشیخ مشاری راشد العفاسی هستیم اینکه شیخ مناجات حضرت علی رضی الله عنه را خوانده دلیل بر شیعه بودن ایشان نیست چراکه ایشان سرودی به عنوان سلاما یا عمر الفاروق را خونده است و همچنین لازم به دکر است که حب همی اصحاب شرط ایمان کامل واخلاص واقعی ودر نتیجه دلنشینی اهنگ وادان هر مودنی میباشد با تشکر منتظر اهنگ های دیگری از شبخ می باشیم

11 مهر 1392   
عبدالحميد
باعرض سلام وخسته نباشيد خدمت همه ي دوستان اگر عشقه علي و حب علي (رض) در دلش نبود صدايش به اين زيبايي نبود بدون .با احترام كامل به تمامي اهل تسنن فداتون

29 شهريور 1392   
morteza
سلام من دانلودش كردم و بارهاو بارها كوشش كردم واقعا به انسان ارامش ميده دستتون درد نكنه بي نظيره

09 شهريور 1392   
aaa
سلام علیکم:دستتان درد نکند خیلی قشنگ بود بازم بزارین

03 شهريور 1392   
سيد هادي
باسلام. اشهد ان علي ولي الله در زمان خود پيامبر صلي الله عليه وآله اضافه شده و هيجكونه بدعتي صورت نكرفته، لطفأ مطالعات خودتون رو افزايش بديد.

24 مرداد 1392   
منصور
هنوزدانلودنکردم.العفاسی چه سنی باشه چه شیعی فرقی نمیکنه مهم اسلام که ایشون مسلمون هستن.شماروبه خداول کنیدشیعی سنی رو وبیاییدبه فکراسلاممون باشیم

23 مرداد 1392   
saeed
العفاسی سنی است.

16 مرداد 1392   
مصعب
لا اله الا الله محمد رسول الله

30 تير 1392   
محمد
سلام علیکم احسنت بارک الله الله اجعلکم من قراء الجنه

19 تير 1392   
ستار
سلام برمحمد رسول خداواحسنتم به صوت زيباي شيخ راشد

14 تير 1392   
میلاد
سلام واقعا صدای دلنشینی داره ممنون ...

10 تير 1392   
علی
خیلی زیباست ممنون

05 تير 1392   
محمود
عزیز دلم ما چرا دنبال اختلاف میگردیم همه ما اسلام خدا قرآن قبول داریم و دوتا مذهب امام علی به عنوان امام قبول داریم دنبال فتنه غرب نریم اسلام در خطر افتاده ولی یادمون باشه که اسلام پیروز میشه

05 تير 1392   
محمود
سلام عليكم با تشکر فراوان خدا خیرت بده

04 تير 1392   
فتاح
فقط تو یه جمله میتونم بگم«عاشق صداشم». خدا ازتون راضی باشه

04 تير 1392   
محمد
ایشون صوت زیبایی دارند احسنت احسنت

24 ارديبهشت 1392   
پاسخی به اهل سنّت
با سلام شایسته بود قبل از هر پیش داوری ، مطلب (توضیحی در مورد اذان شیخ العفاسی از اهل سنت به آدرس http://www.hankh.ir/?p=27862 ) در همین سایت را با د قت مطالعه می فرمودید . از مراجعه و توجه تان به این سایت سپاسگزاریم

24 ارديبهشت 1392   
اهل سنت
بسیار زیبا ممنونم اولا ایشون یکی از اهل سنت کویت هستند که سه شبکه ماهواره ای هم دارند که اذانشون همیشه پخش میشه در ضمن مگه سنی با حضرت علی مخالفه؟و فقط شیعه موافق؟اشهد ان علی ولی الله بعد از پیامبر به اذان اضافه شده و بدعت

03 ارديبهشت 1392   
gharib
اذان دلنشینیه جزاک الله

18 فروردين 1392   
سلطانی
ترتیل استادمشاری العفاسی بسیاردلنشین می باشدانشاءالله خداوندعاقبت همه مارا ختم بخیرنماید

01 دي 1391   
مهدي
واقعا زيبا اذان گفتن . انشاالله موفق باشن

02 آبان 1391   
سلاله
سلام صدای ایشون بسیار زیباست احتمالا ایشون شیعه باشند وتقیه میکنند چون یکی از زیبا ترین تواشیح ایشون که به نظر من زیباترین تواشیح ایشون هست مناجات منظومه حضرت علی (ع) است اولش با الهی شروع میشه به مفاتیج رجوع کنید واقعا مست مناجات میشوید. **همه جانها به قربانت یا علی**

27 مهر 1391   
محسن
سلام بر شما برادر دینی چه سنی باشیم یا شیعی فرق نمی کند مهم این است که بر روشی که قران و پیامبر بزرگوارمان فرموده اند باشیم اما برادر من قصد جسارت را ندارم و میگم که منم به عنوان یک نفر سنی به خدا قسم امام علی رضی الله عنه را دوست دارم حتی از خودم و تا حالا نذاشتم کسی بی احترامی به مقام والای ایشان بکنند من میگم که که هرکسی که خوب باشه مشرک نباشه به دستورات خدا احترام بذاره ولی خدا است اما افرادی هستند که واقعا به امورات پروردگار بی احترامی میکنند و من که گفتم شیطان و شیطان صفتان منظورم افرادی هستند که به مقدسات اسلام بی احترامی می کنند چه سنی باشه چه شیعی چه هر فرد دیگری باشه

10 مهر 1391   
admin
با سلام وتشكر از شما صحيح مي فرمائيد ولي آن چه موجب شد اين اذان را در سايت قرار دهيم زيبائي قرائت اذان بودتا دوستاني كه از صداي خوش واستعداد برخوردار هستند با استفاده از آن بتوانند نداي ملكوتي اذان را رونق ببخشند، اين مثل همان قرائت قرآنهايي است كه توسط قاريان مشهور اهل سنت انجام مي شود و اتفاقا بسيار مورد استفاده قاريان ما قرار ميگيرد. از طرف ديگر توجه فرمائيد كه به فتواي اغلب مراجع از جمله امام خميني(قدس سره) ذكر مبارك اشهد ان علیا ولي الله جزء ذكر واجب اذان نيست و بايد به قصد قربت گفته شود نه به نيت واجب. موفق باشيد

09 مهر 1391   
من
سلام دوستان عزیز اول ممنونم اما این قاری عزیز از اهل سنت هستند و در اذان اهل سنت اشهد ان علیا ول الله وجود ندارد

23 شهريور 1391   
علی فخارزاده- یزد
من با صدای این قاری بیشتر از گذشته عاشق شنیدن و خواندن قران شدم چنان که مدتها به ان گوش میدهم و مست و مدهوش از کلام الهی می شوم حقیقتا زیبا قرائت نموده.

16 مرداد 1391   
فرحان
اشهد ان علیاً ولی الله

29 تير 1391   
سيد محمد
ايشون صداي زيبايي دارند اما اين صداي زيبا بدون حب اميرالمؤمنين علي ابن ابي طالب (ع)سر سوزني ارزش نداره...

13 خرداد 1391   
اميـــر
باسلام و با يادخدا واقعا هم تلاوت ها و وهم شعرها و هم اذان قاري محترم "راشد بن عفاسي" زيبا هستند. خدا پادششان دهد. (((ماشاءالله)))

11 اسفند 1390   
مهدی
سلام زیبا بود اشهد ان علی ولی الله



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=11033
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.