تاريخ انتشار: 06 اسفند 1390 ساعت 05:56:52
هزینه های نجومی وهابييون در ايران

به گزارش ”شيعه نیوز“ وهابیون در سالهای اخیر در برخی نقاط جنوب شرقی کشور با اقداماتی چون ازدواج با دختران فقیر شیعه و حتی سنی حضور پررنگی را در منطقه ایجاد کرده و با استفاده از اموال خود جولان بی سابقه ای در منطقه می دادند که با هوشیاری مقامات مسئول از فعالیتهایشان جلوگیری شده است.

وهابیون اخیرا به ترفند های جدیدی دست زده اند آنها با وارد کردن پول های هنگفت به شهرهای غربی و جنوب شرقی کشور به خصوص مناطقی چون چابهار با پوشش زکات اقدام به ساخت مدارس بزرگ و پیشرفته با نام مدارس مخصوص علوم دینی کرده اند. این مدارس با توجه به ریخت و پاش های مالی بسیار سازندگان آن و نیز فقر و تنگدستی مردم منطقه به ابزاری برای جذب مردم فقیر و جوانان این مناطق مبدل شده است.

از دیگر اقدامات وهابیون در این مناطق، پخش غذاهای رنگارنگ بین مردم و حتی توزیع برنج و دیگر اقلام خوراکی میان مردم بوده است که اثر تبلیغی نامناسبی میان مردم شیعه و سنی فقیر منطقه داشته است. هم چنین این فرقه هزینه های هنگفتی را برای راه اندازی فعالیت های اقتصادی، تشویق گروه های هدف به ازدیاد زاد و ولد برای تغییر ترکیب جمعتی تقبل کرده است. گفتنی است اخیرا عنوان شده که چهار هزار نفر از روحانیون وهابی تحت عنوان ”طرح هجرت“ وارد ایران شده اند.

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=11077
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.