تاريخ انتشار: 22 مرداد 1391 ساعت 13:57:56
تظاهرات مردم یمن با شعار لبیک یا علی (ع)

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ در سالگرد شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) هزاران یمنی با تظاهرات در مرکز شهر صنعا خواستار سرنگونی دولت کنونی یمن شده و بر ادامه انقلاب خود تاکید کردند.

بر اساس این گزارش هزاران تن از مردم و جوانان انقلابی یمن همزمان با سالگرد شهادت امام علی (ع) در تظاهراتی گسترده با شعار "لبیک یا علی (ع)" در مرکز شهر صنعا انزجار خود را از مداخلات آمریکا و عربستان در امور داخلی کشورشان اعلام کردند.

مردم انقلابی یمن در این تظاهرات دولت کنونی یمن را از بقایای رژیم علی عبدالله صالح و دست نشانده آمریکا وعربستان خوانده و خواستار سرنگونی آن شدند.  تظاهرات کنندگان همچنین بر ادامه انقلاب یمن تا تحقق همه خواسته ها و اهداف آن تاکید کردند.

انقلابیون یمنی سپس به سوی میدان التغییر صنعا تظاهرات کرده و با سر دادن شعارهایی بر سرنگونی رژیم حاکم و دولت کنونی به علت عملکرد ضعیف آن تاکید کردند.

همچنین در حاشیه این تظاهرات نیز طوماری با هدف جمع آوری یک میلیون امضا از مردم یمن برای اعلام مخالفت با مداخله آمریکا و عربستان در امور داخلی یمن تهیه شد.

در محل برگزاری تجمع مردم یمن نمایشگاهی از جنایات آمریکا در مناطق مختلف جهان و توطئه هایی که این کشور علیه کشور مقاوم سوریه تدارک دیده است برپا شد.

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=23567
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.