تاريخ انتشار: 24 مرداد 1391 ساعت 14:34:43
علت طلاق قرضاوی و همسرش مشخص شد

به گزارش شیعه آنلاین، شیخ «یوسف قرضاوی» سرشناس ترین چهره دینی جهان عرب سال گذشته از «أسماء بن قاده» همسر الجزایری خود جدا شد.

او دومین همسر قرضاوی بود. در همان زمان جنجال زیادی بر سر این موضوع در رسانه های عربی به وجود آمد اما با گذشت زمان، به فراموشی سپرده شد و قرضاوی یک بار دیگر و برای سومین بار ازدواج کرد.

اکنون و پس از گذشت این مدت، «أسماء بن قاده» زبان گشود و ناگفته هایی از علت طلاق خود از قرضاوی را بیان کرد.

وی فاش کرد که اولا برخلاف آنچه که در رسانه ها منتشر شد و گفته می شد که قرضاوی همسرش را طلاق داد، «أسماء بن قاده» از قرضاوی طلاق گرفت و جدا شد.

اما وی در مورد علت جدا شدنش از «یوسف قرضاوی» گفت: زمانی که ما با هم زندگی می کردیم، وی بارها و بارها دیدارهای محرمانه ای با افسران سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل (موساد) انجام می داد.

در سال 2010 نیز یک بار به طور محرمانه به تل آویو سفر کرد. من از این دیدارها و سفر وی به شدت ناراحت بودم از همین رو از او جدا شدم.

«أسماء بن قاده» در ادامه افزود: شاید باورتان نشود اما قرضاوی تسلط کاملی بر زبان عبری دارد، چه از نظر محاوره و چه از نظر کتابت. دیدارهای محرمانه وی با افسران موساد، موجب گردید که نزد امیر قطر محبوب تر از گذشته شود، امیر قطر هم از وجهه او استفاده می کند تا سیاست های صهیونیستی – آمریکایی را در منطقه پیش ببرد.

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=23633
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.