تاريخ انتشار: 26 مرداد 1391 ساعت 02:03:46
جنایت‌های هولناک «ارتش آزاد» سوریه

تصاویر هولناکی که از جنایت‌های تروریست‌های موسوم به «ارتش آزاد» در سوریه در سایت‌های اینترنتی منتشر کردند، نشان‌دهنده ماهیت و چهره کریه این گروه است که مدعی است برای حمایت از مردم فلسطین می‌جنگد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تصاویر منتشر شده درباره جنایت‌های این گروه‌ها به حدی تکان‌دهنده است که اعتراض سازمان‌های حقوق بشر را در سطح بین‌الملل در پی داشت.

در این تصاویر، عناصر مسلح گروه «ارتش آزاد» برای تفریح و سرگرمی حامیان و طرفداران نظام حاکم سوریه و شهروندان بی‌طرف را به صورت فجیعی شکنجه می‌کنند و آن‌ها را ددمنشانه و وحشیانه به قتل می‌رسانند.

در یکی از تصاویر منتشر شده، عناصری از گروه موسوم به ارتش آزاد یکی از جوانان سوری را، که به شدت مورد شکنجه غیرانسانی قرار گرفته است، مانند گوسفند سر می‌برند.

عناصر گروه تروریستی ارتش آزاد یک جوان سوری را –مانند گوسفند- پس از اینکه دستان و پای او را گرفته‌اند، با چاقو سر بریدند و فریاد زدند «الله اکبر... این سرنوشت هرکسی است که حامی رژیم باشد.»

در یکی از این ویدیوها نیز، که در شهر اعزاز در استان حلب روی داده است، یکی از شهروندان سوری در حالی که دستانش از پشت به هم بسته شده است از خودرو به زمین پرت می‌شود. یکی از عناصر مسلح با سلاح کلت و یکی دیگر با سلاح خودکار او را هدف تیراندازی قرار می‌دهند.

همچنین، در تصاویر منتشر شده در اینترنت، افراد مسلح در شهر الباب در استان حلب شماری از شهروندان سوری را از بام منازل به زمین پرت می‌کنند و مشخص نیست که این افراد زنده‌اند یا به قتل رسیده‌اند

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=23843
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.