تاريخ انتشار: 03 تير 1392 ساعت 16:49:04
کشته شدن ۲۵ شبه‌نظامی طرفدار احمد الاسیر در صیدا

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا به نقل از دیلی استار ـ منابع امنیتی لبنان گفتند، بیش از 25 نفر از طرفداران شیخ احمد الاسیر کشته و 30 نفر دیگر از آنان توسط ارتش بازداشت شدند.
بر اساس این گزارش،  ارتش لبنان در دومین روز درگیری با سلفی‌های تندرو همچنین موفق شده مجتمع متعلق به شیخ احمد الاسیر در شهر بندری صیدا را به تصرف خود در آورد.
دستگاه های استراق سمع ارتش نشان می‌دهد که الاسیر هنوز در مجاورت مجتمع  است و  از طرفداران خود خواسته تسلیم نشوند و به درگیری با ارتش ادامه دهند.
یک منبع امنیتی گفته علی‌رغم کنترل این مجتمع، سربازان در حال مقابله با تیراندازان طرفدار الاسیر هستند که در مناطق اطراف مخفی شده‌اند.
شهر صیدا از روز گذشته شاهد درگیری بین طرفداران شیخ احمد الاسیر سرکرده سلفی‌های لبنان با ارتش این کشور است، این درگیری پس از آن شروع شد که عده‌ای از شبه‌نظامیان طرفدار این شیخ سلفی به یک ایستگاه ارتش لبنان حمله کرده و چند نفر از سربازان کشتند.
ارتش لبنان با  انتشار بیانیه‌ای ضمن توصیف این حمله به عنوان یک اقدام "ناجوانمردانه" که بدون هیچ دلیلی صورت گرفت، وعده داد که تا دستگیری عاملان این حمله از جمله شیخ احمد الاسیر به عملیات خود ادامه خواهد داد.
بر اساس این گزارش تاکنون 17 نفر از سربازان ارتش لبنان بر اثر این درگیری‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=45841
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.