تاريخ انتشار: 26 آذر 1390 ساعت 21:14:49
حضور یکی از اعضای هیئت امنای هیئت انصار الخمینی(ره) در گرد هم آیی مدیران و خادمین هیئت های مذهبی تهران در موزه دفاع مقدس

بنا به گزارش واصله ساعت ۹ صبح ۲۶/۹/۹۰ گردهمایی مدیران و خادمین هیئت های مذهبی تهران در سالن اجتماعات موزه ی دفاع مقدّس و ترویج فرهنگ مقاومت با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید.

 

 

سپس هنرمند نام آشنا آقای سیّد جواد هاشمی ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین به همراه دیگر هنرمندان به اجرای دو نمایش آئینی در بزرگداشت حماسه ی عاشورای حسینی (ع) و شهیدان جاویدالاثر هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

 

در ادامه سردار خزایی مشاور شهردار محترم تهران و مدیرعامل موزه ی دفاع مقّدس گزارش مبسوطی از مراحل ساخت و شکل گیری بزرگترین باغ موزه درخاورمیانه و اهداف پیش رو ارائه نموده و از حاضرین درخواست نمودند به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی آثار به جامانده از شهداء و رزمندگان را جمع آوری و در اختیار این موزه قرار دهند تا این آثار گرانبها براینسلهای آینده هم چنان ماندگاری خود را حفظ کند.

 

پس از پایان سخنرانی نماز جماعت در مسجد جامع که دقیقا مطابق مسجد جامع خرمشهر ساخته شده بود اقامه گردید و حضار از قسمتهای مختلف موزه بازدید به عمل آوردند.

شایان ذکر است : در پی دعوت به عمل آمده احدی از امناء به نمایندگی از سوی هیئت انصارالخمینی (ره) در این مراسم حضور به هم رساندند .

 

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=5928
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.