تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1393 ساعت 01:36:08
کفن و دفن عمه "اوباما" به روش اسلامی

به گزارش شیعه آنلاین، خانم «زیتونی اونیانگو» عمه ناتنی «باراک اوباما» رئیس جمهور آفریقایی تبار ایالات متحده آمریکا درگذشت.

در همین راستا رسانه های آفریقا اعلام کردند که خانم «زیتونی اونیانگو» به دلیل مسلمان بودن، به روش اسلامی کفن و دفن شد. پیکر او بعد از مرگ به کنیا انتقال داده شد و در قبرستان مسلمانان در شهر "کیسومو" در غرب کنیا به خاک سپرده شد.

گفته می شود او 61 سال سن داشته و در حالی که از بیماری سرطان و مشکلات تنفسی رنج می برد، در یکی از بیمارستان های جنوب ایالت "بوستون" آمریکا درگذشت.

بعد از مرگ بی سر و صدای عمه ناتنی رئیس جمهور آمریکا، برخی رسانه های این کشور به خبر مرگ او پرداخته و اعلام کردند که «باراک اوباما» علاقه بسیار زیادی به عمه اش داشت زیرا گویا از دوران کودکی خاطرات زیادی از او در ذهن داشت.

قابل ذکر است، خانم «زیتونی اونیانگو» که یک شهروند کنیایی تبار بوده که سال های سال به طور غیر قانونی در آمریکا زندگی می کرد اما در سال 2010 با درخواست رسمی پناهندگی وی موافقت شد.

لازم به ذکر است، در مراسم تشیع و خاکسپاری خانم «زیتونی اونیانگو»، خانم «سارا حسین اوباما» همسر پدر بزرگ رئیس جمهور آمریکا شرکت کرده بود.

  تعداد بازديدها: 1582
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=60367
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.