تاريخ انتشار: 08 شهريور 1394 ساعت 20:08:00
میر مختار ساداتی، کارشناس امور قرآنی به سرای باقی شتافت

با کمال تاسف و تاثر درگذشت همکارعزیزمان، خادم الحسین(ع)مرحوم میر مختار ساداتی،‌ کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی جنوب غرب تهران را به اطلاع می رسانیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، درگذشت نابهنگام همکار گرامی مرحوم میرمختار ساداتی، موجب تاسف و تاثر همکاران شد و در پیامی، تسلیت خود را به خانواده داغدارش ابلاغ کردند.

دراین پیام تسلیت که از سوی حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیرکل، معاونین، مدیران ادارات تابعه و کارکنان تبلیغات اسلامی تهران صادر شده، آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که آغازی بی پایان را می سراید»

غم از دست دادن عزیزان سخت است و جانکاه... اما امید به لطف بی کران الهی و تسلیم و رضا در برابر امر او، موجب صبر و شکیبایی خواهد بود..

مرحوم میر مختار ساداتی پهنه کلائی، دوران جوانی و سال های خدمت خالصانه خود در سازمان تبلیغات اسلامی را در راه محبت و عشق به اهل بیت (علیهم السلام) و در کسوت کارشناس قرآنی نسبت به ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در خدمت قرآن و موسسات قرآنی سپری کرد. امید که از خوان گسترده پروردگار متنعم و سیراب، همنشین مولا و امام خویش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)،‌ مشمول رحمت و غفران واسعه‌ای که وعده حق متعال به بندگان صالح است، قرار گیرد.

این ماتم جانگداز را به همسر مکرمه،‌یگانه فرزندش آقای احمد رضا ساداتی، و تمامی همکاران تسلیت می‌گوییم و از درگاه باریتعالی شکیبایی و حسن عاقبت برای آنان مسئلت می نماییم.

مرحوم ساداتی شامگاه پنجشنبه ۵ شهریور جاری بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت و مراسم تشییع و تدفین ایشان با حضور حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، و دیگر همکاران، روزشنبه ۷ شهریور ساعت ۱۱ از منزل ایشان برگزار شد.

روحش شاد
یادش گرامی

هیئت انصارالخمینی(ره) درگذشت این کارشناس برجسته قرآنی را خدمت کلیه بازماندگان و همکاران آن فقید سعید در اداره تبلیغات اسلامی جنوب غرب تهران صمیمانه تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علّو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه الهی مسئلت می نماید.

  تعداد بازديدها: 5724
   


 
15 شهريور 1394   
شریفی عباد
سلام علیکم ، در طول بیست سال آشنایی و همنشینی با مرحوم مغفور میرمختار ساداتی پهنه کلایی ، جز عطوفت و صمیمیت ، گفتار و رفتار نیک ، مهربانی و صفای باطن ، خوش اخلاقی و سایر صفات نیکو ، چیزی از ایشان ندیدیم . از خداوند متعال ، علو درجات و رحمت و غفران واسعه الهی براِی آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل ، برای بازماندگان خواستاریم.

13 شهريور 1394   
Mehdi
روحش شاد



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=66664
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.