تاريخ انتشار: 21 آبان 1394 ساعت 22:54:34
با حضور در غرفه «انتخاب»؛ مطهری: استفاده ابزاری از نفود، ممنوع/ وکیل متهمان شیرازی شخصا خواست ببخشم/ اگر مشارکت مردم بالا باشد مجلس متفاوت از چیزی که الان هست خواهیم دید

علی مطهری از جمله نمایندگانی است که با حضور در مجالس عمومی مورد استقبال فراوان مردم و رسانه ها قرار می گیرد. او به رسم هر ساله و ارتباط مناسب مردمی رسانه ای امسال هم به نمایشگاه مطبوعات آمد.

مطهری اما با حضور در غرفه «انتخاب» از سوء استفاده هایی که افراد، رسانه ها و جناح های سیاسی درباره کلمه نفوذ می کنند، گفت: مساله  نفوذ از اول انقلاب مطرح است و از ابتدا مواظب بودیم  و خداراشکر انقلاب اصالت خودش را حفظ کرده است و این موضوع تازه نیست.نباید بزرگ شود و بیشتر از شعار، باید عمل کرد. اما عده ای به عنوان ابزار برای تخریب رقیب از این کلمه استفاده می کنند که باید گفت کار نادرستی است.

وی درباره انتخابات بعدی مجلس و حضور اصلاح طلبان و معتدلین نیز تصریح کرد: همه چیز درباره حدس زدن ترکیب سیاسی مجلس دهم به نوع رفتار شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها بستگی دارد اگر مشارکت مردم بالا باشد مجلس متفاوت از چیزی که الان هست خواهیم دید و اگر افراد کمتر شرکت کنند و یا شورای نگهبان عملکرد دیگری داشته باشد ممکن است همین مجلس تکرار وشد.

مطهری اما درباره دادگاه شیراز و صحبتهایی که درباره نبخشیدن عوامل حمله توسط وی مطرح شده است نیز یادآور شد: اگر اتهام دستور دهندگان پیگیری بشود احتمال گذشت من از افرادی که ابزار بودند وجود دارد و حالا نتظر رفتار دادگاه هستیم

وی در پاسخ به این سوال که وکیل متهمان در رسانه ها اعلام کرده از او درخوایت بخشش نکرده است خاطرنشان کرد:  خب متاسفانه وکیل خلاف واقع می گوید او شخصا از من خواست متهمان را ببخشم.

  تعداد بازديدها: 1186
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=68309
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.