تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1395 ساعت 22:40:58
نجار خبر داد: دستور ویژه وزیر کشور برای پیگیری مشکلات مالی مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)

نماینده تام الاختیار وزیر کشور در ستاد بزرگداشت امام خمینی از دستور رحمانی فضلی برای پیگیری ویژه مشکلات مالی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی خبر داد.

جماران، اسماعیل نجار در مراسم  ستاد بزرگداشت امام در قرارگاه شهید فهمیده با بیان این که در آخرین جلسه شورای معاونین وزارت کشور بحث بودجه مالی ستاد بزرگداشت حضرت امام مطرح شد، گفت: وزیر محترم کشور در این جلسه دستور دادند این موضوع به صورت ویژه پیگیری شود.      

وی ادامه داد: وزیر کشور در این جلسه خواستار برگزاری مراسمی در شان حضرت امام در سالگرد امسال شد.  

نجار با اشاره به این که خوشبختانه در طول این ۲۶ سالی که مراسم ارتحال حضرت امام را برگزار کرده ایم به لطف زیر ساخت های که صورت گرفته است، سال به سال بهتر شده ایم، اظهار کرد: امسال هم امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است، بتوانیم مراسمی در شان امام خمینی و جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر این که برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم نشان دهنده دوام و قوام راه امام است، گفت: این مراسم و زنده نگاه داشتن راه امام ما را در مسیر انتظار قرار می دهد.

وی ادامه داد: بنابراین اگر عملی انجام شود که خدشه ای به نظام اسلامی وارد شود و اگر در مسیر ولایت فقیه نباشیم، در آن صورت از این مسیر انتظار نیستیم و از آن خارج شده ایم.    

اسماعیل نجار اضافه کرد: باید در ۱۴ خرداد مسیر انتظار را برای خودمان ارتقاء دهیم و با پیروی بدون چون و چرا از ولایت فقیه آن را اثبات کنیم.          

وی در ادامه با تاکید بر این که مهمترین موضوع برای ما در مراسم امسال موضوع امنیت و ایمنی است، تصریح کرد: چرا که ما اگر کوچکترین حادثه و اتفاقی در مراسم امسال داشته باشیم، این حادثه ناگوار خواهد بود و می تواند کام همگان را تلخ کند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با برگزاری مراسم حرم مطهر در تهران مراسمات استانی تحت شعاع قرار نگیرد و مراسمات استانی نیز هر چه باشکوه تر برگزار شود.                                                                    

معاون وزیر کشور در پایان از همه نیروهای برگزار کننده مراسم خواست، به همه دستورالعمل ها از اغاز تا پایان توجه کافی داشته باشند و از مسائل بهداشتی و امنیتی غافل نشوند.

  تعداد بازديدها: 1265
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=71411
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.