تاريخ انتشار: 29 مرداد 1395 ساعت 11:47:29
وزیردادگستری : ایستادگی ملت بزرگ ایران دشمنان را مجبور به امضای برجام کرد

وزیر دادگستری گفت : ایستادگی ملت بزرگ ایران دشمنان را مجبور به امضای برجام کرد
حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت، امروز ایران در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و همچنین در مذاکرات هسته ای با اقتدار در منطقه و دنیا گام های موفقی بر می دارد.
پور محمدی گفت: همانگونه که ایستادگی ملت بزرگ ایران دشمنان را مجبور به امضای برجام کرده است و همین ایستادگی انان را وادار می کند تا آنان به تعهدات خودشان در برجام عمل کنند.
وی شهدا را افراد برجسته و تاریخ ساز خواند و گفت: اگر در مذاکرات وزیر خارجه ایران با تندی در برابر وزیر خارجه امریکا از حقوق ملت ایران دفاع می کند و رهبری نیز با اقتدار سخن از اجرای برجام می کند مرهون جانفشانی شهدا و ایستادگی ملت شهیدپرور هستیم.
وزیر دادگستری خاطر نشان کرد: امروز مسئولان و مردم به شهدا افتخار می کنند و حضور در یادواره شهدا سعادت و افتخار محسوب می شود.
وزیر دادگستری با اشاره به افزایش صادرات نفت در سال جاری گفت : در 5 ماهه گذشته تولید و صادرات نفت از 960 هزار بشکه سال قبل به 2 میلیون و 200 هزار بشکه رسید بیش از 2 برابر این یک موفقیت بزرگ است.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به شرایط تحریم و کسری 12 میلیارد دلاری سال 91 افزود: سال گذشته با امضای برجام صادارت غیر نفتی کشور به 42 میلیارد دلار و واردات به 41 میلیارد دلار رسید و این بیانگر فعالتر شدن اقتصاد کشور است.
به گفته وی، در چهار ماه امسال نیز 44 درصد صادرات غیرنفتی نسبت به سال قبل افزایش یافت و تراز مثبت تجاری به 3 میلیارد و 550 میلیون دلار رسید.
وزیر دادگستری همچنین با اشاره به کودتای ترکیه افزود : مسئولان این کشور به اشتباه خود پی برده اند و امروز به دنبال تغییر در موضع خود در برابر سوریه و در برابر کشورهای حامی کودتا هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی به منظور شرکت در یادواره شهدای پول به بخش تاریخی کجور سفر کرده است.
بخش کجور با 70 کیلومتر فاصله از شهر نوشهر دارای 64 روستا و 2 شهر است و حدود 17 هزار نفر جمعیت ثابت دارد. 
منبع: ایرنا

  تعداد بازديدها: 1008
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=72955
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.