تاريخ انتشار: 09 آذر 1395 ساعت 00:31:24
مفتی قدس: زیارت مسجدالاقصی دیگر واجب شده است

مفتی قدس اعلام کرد زیارت مسجدالاقصی یکی از راه‌های حمایت از آن است و وضعیت به حدی بد شده که زیارت قدس به حد «وجوب» رسیده است.
 
«محمد حسین» مفتی قدس خواستار حمایت امت عربی و اسلامی در کمک به حمایت از مسجدالاقصی شد و گفت، برای اثبات حق عرب و مسلمان‌ها در این شهر مقدس، زیارت مسجدالاقصی به درجه «وجوب» رسیده است.
 
محمد حسین در گفت‌وگویی با روزنامه «مصری‌ الیوم» گفت: در سایه اشغالگری ظالمانه‌ای که تلاش می‌کند تمدن، تاریخ و حقایق را به ویژه در مسجدالاقصی پاک کند، مسجدالاقصی و قدس در وضعیت بسیار سختی قرار دارد.
 
وی در ادامه عرب‌ها را به یاری مسجدالاقصی فراخواند و گفت: ایستادن مسلمانان در کنار مسجدالاقصی به تنهایی کفایت نمی‌کند زیرا نبرد بسیار سختی است و این نبرد مافوق قدرت ملت فلسطینِ به انزوا رانده شده‌ای است که جز «خون» چیزی برای دفاع از مقدسات عربی و اسلامی‌اش ندارد.
 
محمد حسین در ادامه تمام امت عربی و اسلامی را به مشارکت در حمایت از مسجدالاقصی و لو از طریق زیارت این مسجد فراخواند و خطاب به آنها گفت: بر شما باد زیارت قدس، زیرا این زیارت ، حق عرب و مسلمان‌ها را در این شهر مقدس ثابت می‌کند؛ ما حقی تاریخی و دینی در این شهر داریم، به قدس می‌آییم تا ایستادگی ملت آن در برابر رژیم اشغالگر را اثبات کنیم و به همین دلیل زیارت قدس اکنون به درجه «وجوب» برای هر عربی و هر مسلمانی رسیده است.
 
مفتی قدس در پایان تاکید کرد امت عربی مسئول حمایت از شهر قدس با تمام راه‌های ممکن هستند.
*فارس
 

  تعداد بازديدها: 1610
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=74492
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.