تاريخ انتشار: 28 دي 1395 ساعت 22:04:20
راه شناخت شایستگان حکومت بازگشت به آموزه های امام خمینی (ره) است

سرپرست بنیاد 15 خرداد کشور گفت: برای این که بزرگان و افراد شایسته برای مسئولیت های کشور شناسایی شوند باید به نوشته ها و آموزه های امام خمینی (ره) رجوع کرد.

آیت الله حسن صانعی روز سه شنبه در مراسم آغاز ساخت خوابگاه دخترانه بنیاد 15 خرداد در دانشگاه شهرکرد در این خصوص که تشخیص بزرگان نظام مشکل شده است؟ اظهار کرد: اگر برای حل این مشکل نمی دانیم از کجا باید آغاز کنیم بهترین راهگشا آموزه ها و اندیشه های بنیانگذار انقلاب است. 
وی از آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان یکی از بزرگان نظام و یار دیرین امام خمینی (ره) یاد و تصریح کرد: امام خمینی (ره) هیچگاه متاثر از شخص خاصی نبودند، اما تلاش و همراهی آیت الله رفسنجانی با ایشان در شکل گیری انقلاب نقش بسزایی داشت. 
وی افزود: برخی از سخنرانی های تاثیرگذار امام راحل پیش از شکل گیری انقلاب با همت و اصرار آیت الله هاشمی رفسنجانی برپا می شد. 
آیت الله صانعی بیان کرد: امام راحل از ابتدا تا زمان انقلاب در فکر دفاع از حق و مبارزه با باطل بودند، اما بسیار دقیق و با بصیرت عمل می کرد و به دنبال زمینه ای برای شکل گیری انقلاب بودند که آیت الله هاشمی رفسنجانی با همراهی و حمایت خود این زمینه را فراهم کرد. 
وی بیان کرد: وی در مواقعی نزدیکترین فرد به امام خمینی (ره) وخواستار رشد واعتلای اهداف نظام بود.
آیت الله صانعی در ادامه در زمینه ساخت خوابگاه های دخترانه در دانشگاه ها از سوی بنیاد 15 خرداد اظهار کرد: حفاظت از عفت زنان نخستین خواسته اسلام است و این بنیاد بر این اساس ساخت خوابگاه های بیشتر برای دختران را مد نظر دارد.
از اوایل امسال ساخت 27 خوابگاه دانشجویی دخترانه از سوی بنیاد 15 خرداد در کشور آغاز شده است.

*ایرنا

  تعداد بازديدها: 2583
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=75164
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.