تاريخ انتشار: 19 خرداد 1396 ساعت 18:47:35
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت سی ویکم)


گفت: يکی گفته هند و چین نزدیک 2/5 میلیارد نفر جمعیت دارد.
صدو پنجاه خدا و هشتصد عقیده متفاوت دارند، و در صلح زندگی میکنند!!!
مسلمان ها یک خدا و یک پیامبر،یک دین و یک کتاب دارند،ولی خیابانهایشان سرخ شده به خون یکدیگر!!!
قاتلش میگوید:الله اکبر!!!
مقتول هم میگوید:الله اکبر
و کشته های دو طرف شهید نامیده می شوند!!
و این دردی بزرگ است که متوجه نشدیم دین چیست....

گفتم: آقاجون هدف مقام غربی در بيان جملات مذکور در تبين درگيريهای جهان اسلام بيان واقعايات نيست که در صدد تحقير و در هم پيچيدن مسلمانان است که همچنان نگاه به فرا رسيدن عظمت اسلام دارند.
گفتم: هزاران بار شنيديم که سائل به شک خورد در ميانه کارزار به مول ا(ع) نزديک و با توجه وضعيت جنگی که دو سويش مسلمانند از حقانيت ايشان پرسيد و مولا(ع) فرمود ابتدا حق را بشناسيد تا بتوانيد محق را هم تشخيص دهيد.
گفتم: سالهاست ولی انقلابمان از ضرورت بصيرت افزايی همه آحاد جامعه می فرمايند بصيرتی که قطعا همان درک مبانی حق شناسی است حقی که توسط بسياری به سوی خود کشيده می شود.
گفتم حضرت استاد جوادی آملی نيز در تفسير آياتی از قرآن فرمودند که سعادتمندی جامعه در گرو اقامه به تعقل و تفکر توسط جامعه است تعقل و تفکری که حتما ترجمانشان در کلام مولا علی(ع) و علی انقلابمان به حق شناسی و بصيرت تعبير می شود.
گفتم: چنانکه بسياری از سران قريش پيش از همه حقانيت رسول خدا و کلام وحيش را شناختند چنانکه معاويه و امر اين دو ابليس مسلم بارها از مجد و عظمت علی (ع) گفتند امروز نيز بسياری از دشمنانمان در درک حقانيتمان عاجز نيستند اما حب قدرت و دنياپرستی که به استکبار هم می شناسيم نيز در صف آرايی مقابل انقلابمان همچون کينه ورزيهای صدر اسلام از اهميت بالايی برخودار بوده و است.
گفتم:اهل.روزه داری رمضان شايد مهمترين گام در بصيرت افزايی توجه بيش از پيش به ضرورت دوری از ورذائل و عمل به فضائل اخلاقی باشد پس برای شروع ميتوانيم در کنار افزايش مطالعه از غيبت و ايراد تهمت به جد بپرهيزيم.
گفتم: تو ايام متبرک به سالروز ولادت امام حسن مجتبی عليه السلام التماس دعا
گفت: براساس اطلاعيه وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان(عج) با همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی موفق شدند دیگر عناصر تروریست مرتبط با اقدام تروریستی روز چهارشنبه 12 رمضان را قبل از هرگونه اقدامی شناسایی و دستگیر کنند.
گفتم: آقاجون حادثه تروريستی داعش در کربلا هم خسارات جانی مشابه تهران داشت که رحمت واسعه حضرت حق را برای تمامی شهدای معظم مسئلت داريم.
گفتم: چهارشنبه ی ما استثنائا مانند هر روز بسياری از کشورها شد پس ضمن آرزوی اجر و صبر برای ملت ايران به پاس و شکرانه امنيت ايران اسلامی بايد گفت
ياشاسين ايران قوشونی

  تعداد بازديدها: 3662
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77025
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.