تاريخ انتشار: 14 مهر 1396 ساعت 15:03:10
طنز تلخ "گفتگو"(قسمت نود و سوم)


گفتم: آقاجونم مراسم نکوداشت شهيد مدافع حرم ابراهيم خليلی فرزند شهيد دفاع مقدس حاج خليلی با حضور برخی چهره های ورزشی ، هنری و جمعی از مردم برگزار شد.
گفت: بله فرزند شهيد دفاع مقدس با افتخار پا جای  پای پدر گذاشت و به کسب عنوان شهيد مدافع حرم مفتخر شد چنانکه برخی هم سالان شهيد ابراهيم خليلی نيز دقيقا پا جای پای پدرانشان در دوران دفاع مقدس گذاشته و برای رضای خدا و ارائه خدمت! زحمت به جان خریده و جلوس در پست های ممتاز مديريتی جای گرفتند.
گفتم: جوانان غيرتمند امروز در دفاع از حرمين و امنيت کشور همچون جوانان دوران دفاع مقدس از جان و عشق خانواده و کودکان گذشتند.

گفت: مشاهده چهره معصوم کودکان به يادگار مانده از شهدا يادآور عظمت گذشت و ايثار مدافعان حرم بعنوان ثلاله پاک شهدای دفاع مقدس است.
گفتم: حضور پر شور و يکپارچه آحاد مردم در استقبال از پيکر شهدا نيز بر همدلی همگان تأکيد دارد.
گفت: اگر مديران مدير زاده را واقعيتی غيرقابل اجتناب در جامعه ديروز و امروز بدانيم.همچنان به حضور عاشقانه آحاد مردم بايد مباهات کرد چنانکه در تصويری شاهد حضور بی تکلف آقا مجتبی فرزند مقام معظم رهبری در حالیکه دست فرزند خردسالش را در دست داشت ديديم.
گفتم: سردار فضلی جانشين سازمان بسيج در اين مراسم اظهار کرد دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف در کشور است باید مراقب بود تا با ایجاد اختلافات داخلی به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک نکرد.
گفت: همانطور که حضرت امام خمينی(ره) همواره اختلاف افکنی را از شيطان می دانستند.
گفتم: پس چرا برخی بدون استثنا در تمام روزهای کار مطبوعاتی با تهاجم و تخريب بی رحمانه ديگران يا دولتمردان جز به راه اختلاف افکنی نمی روند.
گفت: آقاجون اين از جمله عجايب حوزه سياسی - اجتماعی کشورمان است. مقامات قضايی بعنوان مدعی العموم و در مقام دادستانی می توانند و بايد پاسخگوی عدم برخورد با چنين رويه ای که به قول سردار فضلی همراهی با دشمن است باشند.
دستگاه قضايی می تواند و بايد برای جلوگيری از اتهام سازی که از مهمترين دلايل اختلاف افکنی دشمن خواسته است بنابر وظيفه قانونی و شرعی نسبت به الزام به مستند و در چارچوب قانونی گفتن و نوشتن افراد ، گروه ها و تريبون های رسمی اقدام کند.
گفت: اگر قوه قضاييه طی سال های گذشته به وظايف مرتبط با تهاجم و تخريب حيثيت و آبروی افراد اقدام کرده بود شايد امروز شاهد اتهام سازی عليه فرزندان برادران لاريجانی روسای محترم دو قوه قضاييه و مغننه به جرم جاسوسی برای سفارت انگليس و اخذ تابعيت کانادا نبوديم.

  تعداد بازديدها: 3436
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78251
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.