تاريخ انتشار: 22 مهر 1396 ساعت 16:18:53
طنز تلخ "گفتگو"(قسمت صدویکم)


گفتم: آقاجون ترامپ رييس جمهور آمريکا پس از يکسال جنجال سازی و تهديد با ادعای اينکه برجام توافقنامه يک طرفه برای منافع ايران است و برجام تحقيرآميزترين توافقنامه تاريخ آمريکا است از چهار ادعای ذيل عقب نشست.
1- برجام را پاره می کنم.
2- همراه متحدين برجام را لغو می کنم.
3- خروج يکجانبه از برجام را اعلام می کنم.
4- بايد مجددا مذاکره شود.
گفت: برجام علاوه بر نمايش موضع يکپارچه مقامات کشورمان که با بيانات زيبا و همزبان دکتر ظريف و سرلشگر جعفری به اوج رسيد همزمان به نماد ايستادگی يکپارچه اروپا در کنار چين و روسيه و سازمان ملل در برابر اراده و خواست ضد ايرانی آمريکا مبدل شد.
گفتم: دبير کل سازمان ملل ، مدير کل آژانس انرژی اتمی و مسئول سياست خارجی اروپا نيز يک صدا در برابر خواست آمريکا موضع گرفته و رفتار و عملکرد ايران در برجام را قابل اعتماد اعلام کردند.
گفت: مقامات کشورمان نيز با توجه به تکرار اتهامات و ادعاهای خصمانه و بی ادبانه رييس جمهور آمريکا عليه ايران به اعلام مواضعی محکم و واحد اقدام کردند.
گفتم: اما مقامات رژيم صهيونيستی اشغالگر فلسطين ، پادشاهی وهابی عربستان و متأسفانه جريان فکری کيهان با انتخاب تيتر امروز روزنامه مبنی بر اينکه ترامپ برجام را حفظ کرد همچنان مثلث اعلام موفقيت ترامپ در لغو برجام را تشیکل می دهند.
گفت: روزنامه جوان که به همسويی و همصدایي با جريان فکری کيهان شناخته می شود نيز امروز با انتخاب تيتر ارزشمند ترامپ اعتماد به آمريکا را پاره.کرد از کيهان فاصله گرفت.
گفتم: بنابراين تنها صدای باقی مانده داخلی در اعلام شکست مفتضحانه رييس جمهور آمريکا در برابر ايران جريان فکری کيهان است.
گفت: آقاجون متأسفانه جريان فکری کيهان در استفاده از تعبير پيروزی برای شکست تحقير آميز رييس جمهور آمريکا در اقدام ضد ايرانی تنها نيست چرا که مريم رجوی سرکرده گروهک منافقين نيز در بيانيه صادره.شب گذشته از تيتر مشابه کيهان استفاده کرده است.

  تعداد بازديدها: 3593
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78350
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.