تاريخ انتشار: 09 آبان 1396 ساعت 21:15:27
طنز تلخ "گفتگو"(قسمت صدوهشتم)


گفتم: آقاجون ‌اژه‌ای اظهار کرد در یک زمان وزارت تعاون وقت به شرکت‌های تعاونی اعتباری مجوز داد متاسفانه هیچ نظارتی در این باره انجام نشد و بر خلاف اساسنامه و قوانین و مقررات با اخذ سپرده‌های زیاد مشکلاتی را ایجاد کردند که هنوز هم ادامه دارد.
گفت: اشاره نکردن به زمان شکل گيری اين حماقت و خيانت بزرگ و البته مسئولين ذی ربط آن دوره به گونه ای تداعی می گرددکه تقصير و قصور متوجه مسئولين بانک مرکزی امروز شود.
گفتم: مگر توضيح زمان و مسئولين وقت شکل گيری تصميم اعطای فعاليت مالی و اعتباری به موسسات تحت عنوان تعاونی اعتباری اهميت دارد؟
گفت: موسسات اعتباری با اخذ مجوز فعاليت از وزارت تعاون و علی رغم انجام فعاليت گسترده بانکی نيازی به طی مسير دشوار و تخصصی سيستم بانکی برای اخذ مجوز و فعاليت نداشتند.
گفت: جهرمی وزیر تعاون دولت نهم به رياست احمدی نژاد که در زمان مديريتش در بانک صادرات اختلاس 3 هزار ميلياردی شکل گرفت با اعطای مجوز خارج از چارچوب قوانين بانک مرکزی اجازه فعاليت بانکی تحت عنوان اعتباری را صادر کرد.
گفتم: اژه ای معاون اول قوه قضاييه در آن دورن چه مسئولیت هایی داشته اند؟
گفت: ایشان در دوره اتخاذ تصميم و اقدام ويرانگر مذکور وزير اطلاعات و در ادامه ويران سازی بنيان های اقتصادی سيستم بانکی کشور توسط موسسات اعتباری دادستان کل کشور و عضو شورای پول و اعتبار و شورای عالی امنيت ملی بوده اند.

  تعداد بازديدها: 3608
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78507
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.