تاريخ انتشار: 12 آبان 1396 ساعت 22:20:46
طنز تلخ "گفتگو"(قسمت صدویازدهم)


گفتم: آقاجون نتانیاهو در چتم‌هاوس گفته مشکل اصلی برجام فقط چند سال آینده‌ای که ایران را از سلاح هسته‌ای دور کرده نیست بلکه این است که در زمان منقضی شدن محدودیت‌های توافق، ایران می‌تواند به صورت نامحدود غنی‌سازی کند.برجام باید لغو شود.
گفت: علم الهدی امام جمعه مشهد که از نمادهای مخالف برجام نيز بود امروز گفت برجام اروپایی را جایگزین برجام آمریکایی نکنید.
گفتم: برجام توافق جهانی بين ايران و پنج عضو دائم شواری امنيت سازمان ملل ، آلمان و نماينده اتحاديه اروپايی بود چرا علم الهدی تصور می کند که آمريکا کدخدا است و با هر کس مذاکره کنيم مذاکره با آمريکا تلقی می شود.
گفتم:  آیا با این منطق آيت الله علم الهدی مذاکره با چين و روسيه بعنوان عضو اصلی شورای امنيت سازمان ملل و 1+5 هم بايد مذاکره و تفاهم با آمريکا تلقی گردد!؟
گفت: علم الهدی امام جمعه مشهد در ادعايی عجيب گفته قراردادی بستید که اگر ما خلافش عمل کنیم نقض برجام است اینها ذلت است، در حالی که بندهای نظارتی برجام بطور يکسان شامل تمام امضا کنندگان است بهمين دليل نقض و بد عهدی آمريکا با ايستادگی و مخالفت جهانی روبرو شده است ضمنا بر خلاف ادعای علم الهدی برجام حداقل در چهار بند در صورت مشاهده بد عهدی و نقض طرف مقابل صرفا ايران را مجاز به خروج يک جانبه از برجام اعلام کرده است.
گفتم: يعنی آيت الله علم الهدی از ظرفيت های عالی منطبق با منافع و مصالح ايران که با هوش و ذکاوت فوق العاده در برجام لحاظ گرديده مطلع نيست!؟ که چنين ادعاهای را بعنوان امام جمعه مطرح می کند!؟

گفت: آقاجون علم الهدی به مذاکره با آمريکا معترض است اما هرگز مايل نيست يادآوری کند مذاکره با آمريکا در خصوص موضوع هسته ای ايران بر خلاف نظر و اعلام صريح دکتر محمود احمدی نژاد رييس جمهور اصولگرای وقت و توسط تيم مذاکره کننده وقت به رياست جليلی با کسب مجوز انجام شد. اما نکته دوم اينکه بايد به شدت ابراز تأسف کرد از اينکه آيت الله علم الهدی و نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستی همزمان در يک روز عليه برجام سخنرانی کردند!

  تعداد بازديدها: 3427
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78541
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.