تاريخ انتشار: 13 آبان 1396 ساعت 17:52:06
طنز تلخ "گفتگو"(قسمت صدودوازدهم)


گفتم: آقاجون آيت الله موحدی دبير جامعه روحانيت مبارز بعنوان امام جمعه موقت تهران فرمودند:
1- دشمنان غیظ و کینه را زیر لبخندشان پنهان کرده اند.
2- احتمال زیادی وجود دارد که برخی به عنوان سفر تجاری به ایران می آیند اما جاسوس باشند، پس مسئولین باید مراقب باشند.
3- خاک بر سر آمریکا که می گوید سپاه تروریست است. سپاه یعنی این ملت، خداوند ان‌شاءالله تروریست ها را که در راس آنها آمریکاست نابود کند.
گفت: بعنوان استماع کننده فرمايشات آيت الله موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه نماز ذکر چند نکته را ضروری ديدم.
1- آيت الله موحدی کرمانی در خطبه نماز جمعه پايتخت در خصوص امری بسيار بديهی چرا چنان سخن می گويند که در خلوص ، درايت ، هميت و دشمن ستيزی مقامات و کارشناسان کشورمان ترديد ايجاد نمايند!؟ چرا بايد چنين مبهم گويی کنند که افکار عمومی و مومنين لبخند و روی خوش دکتر ولايتی مشاور ارشد مقام معظم رهبری در حضور سعد حريری ملعون و کثيف که رسما عامليت وهابيت ، صهيونيست و آمريکا در برابر جريان مقاومت را طی 16 سال گذشته عهده دار بوده است را نشانه غفلت ، ساده لوحی ، فقدان درايت و کاردانی يا هيجان زدگی و مجذوب دشمن شدن دکتر ولايتی تلقی کنند.
2- آيت الله موحدی کرمانی مسئولين کشور را به احتمال جاسوسی عوامل فعال تجاری توجه و هوشياری مي دهند که حتما نکته مهمی است لذا بايد نسبت به اثرگذاری هزاران تبعه خارجی که تحت عنوان نيروی کار ماهر و متخصص طی بيش از دو دهه در قالب پيمانکاری مسئوليت ساخت مهمترين مراکز صنعتی کشور را به عهده دارند توجه بيشتری اعمال گردد حضور مستمری که حداقل برای دو دهه ديگر ادامه خواهد داشت. همچنين وابستگی حدود 80 % اقتصاد و صنعت کشورمان به چين با توجه به هشدار آيت الله موحدی کرمانی بسيار هشدار دهنده است.
3- آيت الله موحدی کرمانی سپاه را معادل ملت ايران و تروريسم خواندن سپاه را به منزله تروريسم خواندن مردم ايران دانسته و اين عمل را مستحق توهين دانستند اما بلافاصله بدون خط گذاری بين مردم و جامعه آمريکا با حکومت و دستگاه های خاص، آمريکا را تروريسم خواندند که لازم است به منظور پرهيز از همگويی با ادبيات مقامات آمريکايی به مقامات و دستگاه های مسئول آمريکا معطوف گردد.

  تعداد بازديدها: 3190
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78550
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.