تاريخ انتشار: 20 آبان 1396 ساعت 21:33:00
عبدالله ناصری: رئیسی از حکم دادگاه ویژه روحانیت برای رییس دولت اصلاحات خبر نداشت/ وعده تولیت آستان قدس برای پیگیری محدودیت‌ها

یک عضو بنیاد باران درباره ابلاغ حکم محدودیت‌های جدید برای رییس دولت اصلاحات از سوی دادگاه ویژه روحانیت گفت: وقتی سوالی از آقای رئیسی در این مورد شد ایشان از صدور چنین ابلاغیه قضایی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که موضوع را پیگیری می‌کند.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با ایلنا،‌ درباره ممانعت از حضور سید محمد خاتمی در جلسات ماهیانه بنیاد باران گفت: آقای خاتمی از سال ۸۴ یک جلسه ماهانه با وزرا و معاونان دوران ریاست‌جمهوری خود دارد، این جلسه نشست ماهانه‌ای به صرف شام است و هر ماه هم یک وزیر و عضو کابینه میزبان آن است است. در گذشته محل این جلسات سالن رایزن بود اما به دلایلی به ساختمان بنیاد باران منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: این جلسات دوازده سال است که ادامه دارد و میزبان آن شب آقای مرتضی حاجی بود، اما به یک‌باره به دفتر آقای خاتمی تلفن زدند و گفتند که به ایشان بگویید در این جلسه حضور پیدا نکنند، مسئولان دفتر هم پاسخ دادند که ما برای ایشان تعیین برنامه نمی‌کنیم لذا ابلاغ قضایی از دادگاه ویژه روحانیت آمد و حکم را به ایشان نشان داد.

ناصری با بیان اینکه البته بعدها مشخص شد دادستان ویژه دادگاه روحانیت از این حکم اطلاعی نداشته است، عنوان کرد: سوالی از آقای رئیسی در این مورد شد و ایشان از صدور چنین ابلاغیه‌ای قضایی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که موضوع را پیگیری می‌کند. باید بگوییم که این امر یک پدیده منحصر به فرد نیست و اتفاق‌های مشابه در کشور ما زیاد افتاده است و آقای رئیسی قول داد که این موضوع را پیگیری کند.

  تعداد بازديدها: 1332
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78619
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.