تاريخ انتشار: 20 آبان 1396 ساعت 21:42:15
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو نوزدهم)


گفتم: آقاجون
1- صادق خان شهردار مسلمان لندن با نصب پوستری زيبا پشت بخشی از اتوبوسهای شهری لندن پيام ذيل را منتشر کرد. "1400سال پیش مردی همه چیزش را فدا کرد تا انسانیت از بین نرود.
آن مرد امام حسین بود."
2- حجت الاسلام عليرضا پناهیان در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های اين هفته نماز جمعه با تأکيد بر اهميت راهپيمايی اربعين گفت ثواب زیارت اربعين امام حسین(ع) بالاتر از شهادت در راه خداست.
3- یک روحانی يکی از برنامه روتين و معروف پاسخ به سوالات مذهبی تلویزیونی گفت بادمجان اولین میوه‌ای است که به ولایت ایمان آورد و لذا خوردنش خوب و مفيد است.
گفت: پناهيان در نشست مبلغين موکب های آستانه قدس رضوی که در مشهد برگزار شده بود نيز اظهار داشت بايد همه واعظين و مداحان در مراسم برگزاری در موکب های مذکور به دو نکته تأکيد کنند؛
اولا امام زمان (عج) قطعا در راهپيمايی اربعين شرکت می کنند
دوما راهپيمايان بايد تلاش کنند ايشان را ديده و به محضرشان شرفياب شوند.
لذا فقط بايد گفت ايکاش مراجع ، علما و بزرگان علوم دينی با کم گويی ميدان داری را به فتوا سازي های روحانيونی از اين دست نمی سپردند.

گفتم: مردم در برخورد با مواردی مانند پيام مندرج در پوستر منتشر شده در لندن در مقايسه با فتاوی از قبيل بادمجان ، فضيلت زيارت بر شهادت يا ضرورت مشاهده حضرت ولی عصر(عج) در راهپيمايی چه قضاوتی می توانند داشته باشند.
گفت: آقاجون

اولا روحانيون خرافه ساز علی رغم دسترسی به امکانات تبليغی گسترده در برابر علمای راستين همچنان در اقليت و بی اثرند.

دوما مردم طی صده های گذشته اثبات کردند که به رغم خرافه سازي های داخلی و بيرونی همچنان مشتاق قيام حماسی و انسانی عاشورايی سيدالشهدا عليه السلام و پيام های عزتمندانه و روشنگرانه نينوايی زينب کبری سلام الله عليها هستند.

  تعداد بازديدها: 3439
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78620
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.