تاريخ انتشار: 23 آبان 1396 ساعت 20:28:01
گردشگران خارجی که کمک به زلزله زدگان را به تفریح ترجیح دادند/ عکس

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: زوج گردشگر سوئیسی با حضور در پایگاه جمعیت هلال احمر این شهرستان خواستار حضور و امدادرسانی در منطقه زلزله زده کرمانشاه شدند.

جی پلاس، مهدی حمزه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 گردشگر سوئیسی که برای بازدید از مراکز تفریحی و توریستی در همدان حاضر شده بودند از طریق رسانه ها تصاویر دلخراش زلزله کرمانشاه را می بینند. 
وی اضافه کرد: این 2 گردشگر شب گذشته اقدام به بازدید از دست آفرینه های زیبا لالجین کرده و صبح امروز قصد بازدید از غارعلیصدر را داشتند. 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع زلزله در کرمانشاه و نیاز شهروندان ساکن در این استان به امدادرسانی، این 2 گردشگر سفر تفریحی خود را نیمه تمام گذاشته و با مراجعه به هلال احمر بهار خواستار حضور و امداد رسانی در کرمانشاه می شوند. 
حمزه اظهارکرد: این 2 گردشگر مقیم کشور سوئیس هم اینک به جمعیت هلال احمر مرکز استان مراجعه کرده تا در صورت صلاحدید برای امدادرسانی به کرمانشاه عزیمت کنند. 

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه گذشته، کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد. 

این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داد و محل وقوع آن حوالی شهر 'ازگله' در استان کرمانشاه گزارش شده است. 

طبق اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران محل دقیق وقوع این زلزله در طول جغرافیایی 45.9 و عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است. همچنین در ادامه زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد

  تعداد بازديدها: 1433
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78643
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.