تاريخ انتشار: 27 آبان 1396 ساعت 22:36:49
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو بیست و چهارم)


گفتم: آقاجون فاطمه رهبر نماينده اصولگرای مجلس دهم بابت چه موضوعی از رييس جمهور و معاون اول رييس جمهور عذرخواهی کرده است؟
گفت: فاطمه رهبر نماينده اصولگرای مجلس دهم روز بعد از زلزله کرمانشاه با انتشار خبری دروغ مدعی شده بود که استاندار کرمانشاه شب زلزله با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رييس جمهور تماس گرفته تا وقوع زلزله را گزارش کند فاطمه رهبر مدعی شده بود که دکتر جهانگیری معاون اول رييس جمهور در پاسخ گفته فعلا درجشن تولد حجت الاسلام دکتر روحانی رییس جمهور هستیم بعدا پیگیری می کنیم.
گفتم: نماينده اصولگرای مجلس در شبی که تمامی مسئولين و مردم مضطرب و با تشويش فراوان پيگير و درگير آسيب ديده گی مردم کرمانشاه زلزله زده بودند چرا بايد به دروغ پردازی عليه رييس جمهور و معاون اول ایشان اقدام کند؟
گفت: متأسفانه کينه های ناشی از شکست انتخاباتی تمامی ندارد چنانکه اين بی اخلاقی که براساس قوانين کشور جرم مشهود و امنيتی تعريف و محسوب شده است توسط صدها کانال تلگرامی و برخی سايت های همسو در همان شب با جهت گيری تخريب رييس جمهور و دولت پوشش کامل خبری داده شد.
گفتم: فاطمه رهبر نماينده اصولگرای مجلس قبل، پس از پيگيری پليس فتا با انتشار مطلبی در تئويتش از رييس جمهور و معاون اول رييس جمهور عذر خواهی کرده است.
گفت: خانم رهبر مردم کشورمان را ساده لو فرض کرده لذا توضيح داده است که توئیت نقل شده اشتباه ادمین توئیتر بنده بوده که منبع اصلی مطلب، توئیتر شخص دیگری بوده که ادمین صفحه بنده به اشتباه آن را منتشر کرده است.
گفتم: اما رهبر در پایان توضيح ارائه شده بابت این اشتباه غیر عمدی از دولت و شخص جناب جهانگیری عذرخواهی کرد.
گفت: قرار بود با انقلاب اسلامی و تقديم صدها هزار شهيد معظم متخلق به اخلاق محمدی(ص) بوده و پيام آور اخلاق و انصاف باشيم.
گفت: بايد به رسم اخلاق علوی می فهميديم که حفظ آبروی بندگان خدا اولای بر حفظ کعبه است.
گفت: ابرهه و يزيد يک بار برای تخريب کعبه بر مکه يورش بردند و گویا برخی هموطنان مانند خانم رهبر جز حمله روزانه به آنچه حفظش بايد اولای بر حفظ کعبه باشد کار ديگری نمی شناسند.

گفتم: براساس قانون توهين و تخريب رهبری و سران سه قوه جرم مشهود و امنيتی است جرمی که بايد بلافاصله توسط قوه قضاييه مورد برخورد قرار گيرد حتما قوه قضاييه با فاطمه رهبر که در ساعات و روزهای حساس وقوع زلزله در کشور نسبت به دروغ پراکنی و تخريب رييس جمهور و دولت اقدام کرده است برخورد جدی داشته يا خواهد داشت.
گفت: آقاجون از برخورد قوه قضاييه با جرم مشهود فاطمه رهبر اطلاعی ندارم اما مايلم از شما بپرسم از نتيجه رسيدگی قضايی به کار مهاجمين به رييس جمهور در راهپيمايی روز قدس و فحاشی عليه رييس جمهور در ساير مراسم رسمی توسظ افراد و گروه های که کاملا شناخته شده بودند خبر جديدی داريد؟

  تعداد بازديدها: 3562
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78699
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.