تاريخ انتشار: 10 آذر 1396 ساعت 22:56:42
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو سی و دوم)


گفتم: آقاجون احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفته در نظام جمهوری اسلامی ایران همه در برابر قانون یکسانند هیچ‌کس در حاشیه امن از قانون قرار ندارد که بگوید فلانی خط قرمز من است، هیچ‌کس نمی‌تواند چنین سخنی بگوید. همه باید پاسخ‌گوی رفتار خود باشند چه دولت‌مردان کنونی و چه دولت‌مردان قبل
گفت: احمد خاتمی نگفت که منظور از دولتمردان چه کسانی هستند مثلا ممنوعيت ورود به موضوع ادعايی جاسوسی ... برای انگلستان يا ادعای برخورداری از تابعيت مضاعف فرزندان ... را نيز شامل می شود. آيا اعضای مجلس خبرگان رهبری ، اُمرا و سرداران ، قضات و مقامات قضايی ، اعضای شورای نگهبان و ائمه جمعه و بسياری ديگر هم شامل تعريف هستند؟
گفتم: آيت الله تأکيد کرد همان‌گونه که شخصیت افراد آحاد جامعه در نظام اسلامی محترم است نهادهای قانونی نیز محترمند کسی نمی‌تواند بگوید فلان نهاد را قبول ندارم.
گفت: يعنی تمام کسانی که طی پنج سال گذشته و با استفاده از امکانات حکومتی و بيت المال و با تمام توان برای تخريب و نابودی دولت قانونی و منتخب مردم سر از پا نمی شناختند مستحق برخورد قانونی بودند؟ آيت الله نگفت کدام مرجع رسمی مسئول برخورد با هنجارشکنان بوده است؟
گفتم: آيت الله فقط فرمودند که امام در پاسخ به کسانی که گفتند قانون را قبول ندارند فرمودند: قانون تو را قبول ندارد تو غلط می کنی قانون را قبول نداری
گفت: يعنی سخن آيت الله احمد خاتمی به نقل از حضرت امام خمينی(ره) غلط می کنند که دولت قانونی کشور را قبول نداشته و با استفاده از تمام امکانات و بيت المال در صدد تخريبش هستند؟
گفتم: آيت الله تأکيد کرد اپوزیسیون نظام شدن گاه به این شکل است که کسی بگوید مجموعه نظام را قبول ندارم آن چنان که اپوزیسیون خارج از کشور و برخی داخلی‌ها این‌چنین اند و یک شکل دیگر آن، اپوزیسیون شدن یک قوه قانونی است که خروجی هر دو یکسان است دشمن شاد کردن و دوستان را ناامید کردن.
گفت: يعنی آيت الله احمد خاتمی عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و امام جمعه موقت تهران بر اين باورند که ائمه جمعه که طی پنج سال گذشته جز ابراز مخالفت ، توهين و تختئه دولت قانونی و منتخب مردم ايران کار و موضعی نداشتند اپوزيسيون جمهوری اسلامی ايران و عامل دشمن شاد کن هستند؟
گفتم: امام جمعه موقت تهران اظهار کرد نمی‌توان دم از نظام و انقلاب زد و در همان حال رفتار دشمن‌پسندانه داشت. تفرقه در نظام اسلامی و مخالفت با رهنمودهای ولایت، رفتار دشمن‌پسندانه است.
گفت: مقام معظم رهبری ماه ها قبل از انتخابات يازدهم رياست جمهوری فرمودند از امروز تا انتخابات هر کس سخنان تفرقه آميز بزند خائن به ايران و مردم است. دکتر محمود احمدی نژاد رييس جمهور وقت و منتخب جريان سياسی موصوم به اصولگرا به مجلس رفت و برای اثبات فساد خانوادگی برادران لاريجانی قيصريه را به آتش کشيد اقدام به فرمايش صريح رهبری، رفتار خائنانه ای که با رفتار مشابه علی و صادق لاريجانی روسای مجلس و قوه قضاييه پاسخگويی شد اما هيچ امام جمعه و مقام مسئولی در صدد برخورد با اقدام روسای سه قوه وقت برنيامد. چرا هشتصد امام جمعه در مقطع مذکور و با استناد به فرمان صريح رهبری در صدد افشاء خائنين برنيامدند.
گفتم: آيت الله تأکيد کرد باید هم آنگاه که در قدرت هستیم و آنگاه که از آن بیرون می‌رویم عفیف باشیم.
گفت: آقاجون احمد خاتمی نگفت استفاده از القابی مانند شارلاتان برای يکی از نمايندگان مقام معظم رهبری در مجمع تشخيص مصلحت نظام عفيفانه نيست؟ آيت الله نگفت چرا در ايام انتخابات 88 که همين فرد به فحاشی و دروغ پردازی عليه رياست بازرسی دفتر مقام معظم رهبری و خانواده اش مشغول بود به اهميت عفيف بودن اشاره نمی کردند؟

  تعداد بازديدها: 3154
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78806
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.