تاريخ انتشار: 15 آذر 1396 ساعت 23:47:53
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو سی و پنجم)


گفتم: آقاجون مسئولان آمریکایی گفتند دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس منتقل می کند.
گفت: طی دهه های گذشته روسای جمهور آمريکا همواره و در همراهی با خواست رژيم صهيونيستی به شدت و حتی بعنوان وعده مهم انتخاباتی بر اين وعده تأکيد کرده بودند.
گفتم: بعيد نيست ترامپ بدليل شرايط روحی غير عادی و برای تغيير توجه افکار عمومی جهان از پيروزي های متوالی و قاطع کشورمان در جبهه لبنان (آزادی جنوب لبنان ، جنگ 33 روزه) ، غزه فلسطين اشغالی (جنگ 22 روزه) ، سوريه ، عراق ، بحرين و امروز يمن به سمت موضوعی که ديگر موضوعيت ندارد در صدد جنجال سازی باشد.
گفت: رژيم صهيونيستی که زمانی 6 روزه کشورهای عربی را زمين گير و تحقير کرد طی دو دهه گذشته و روزانه ناچار از تحقير پذيری اقتدار نمايی مقاومت در لبنان و مجاهدت در غزه است.
رژيم صهيونيستی طی دو دهه گذشته ناچار از تحمل سايه سنگين ايران بر تماميت ، هويت موجوديتش می باشد.
امروز اقدام نمايشی تغيير پايتخت دردی از اين پيکره متعفن دوا نمی کند ، می دانند که بايد نگران پرتاب آخرين سنگ به سمت شيشه عمرشان از غزه ، لبنان ، سوريه يا هر نقطه ديگر باشند ، سنگی که از هر سو به دست با کفايت هر ملتی پرتاب گردد قطعا مُنقّش به نام ايران خواهد بود.

گفتم: تغيير پايتخت از تل آويو به قدس نمی تواند منجر به انسجام روحی و ايدئولوژيک صهيونيست ها گرديده و مشکل گشای وضعيت متزلزل امروز رژيم صهيونيستی باشد؟
گفت: آقاجون تغيير پايتخت قطعا می تواند به منزله تجديد اشغالگری رژيم صهيونيستی بوده ، انگيزه مقاومت ، مسلمانان و مردم جهان برای برخورد آخر را فراهم نمايد.

  تعداد بازديدها: 3212
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78838
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.