تاريخ انتشار: 17 آذر 1396 ساعت 20:58:35
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو سی و ششم)


گفتم: آقاجون ضیا اعزازی نماینده اصولگرای مجلس گفته: احمدی نژاد امروز به هیچ عنوان مطیع رهبری نیست و راه خود را از اصولگرایان جدا کرده است. من به عنوان کسی که برای به قدرت رسیدن احمدی نژاد زحمت کشیده ام می گویم رفتارهای این روزهای وی ما را شرمنده کرده است.
گفت: امثال اعزازی علی رغم اشتباهات مکرر همچنان خود را مرجع تشخيص سره از ناسره می دانند و بجای عرضه خود بر معيارهای حق همچنان خود را ملاک حقانيت و درستی تصور می کنند خود حق پنداری که زمينه بروز بسياری از انحرافات فکری و رفتاری بوده است.
گفتم: ضيا اعزازی نماينده مجلس گفته راه احمدی نژاد از رهبری جداست چون در این روزهایی که ما به وحدت نیاز داریم او بر طبل تفرقه می کوبد و تلاش دارد در جامعه تشنج ایجاد کند.
گفت: اگر ضيا واقعا معتقد است که ايجاد تفرقه از دلايل ولايت ناپذيری است ، باید شرافتمندانه در تمام روزهای شهرداری و رياست جمهوری احمدی  نژاد مدعی ولايت ناپذيری نامبرده می شدند ، چنانکه بسيارند عناصری در گروه موصوم به اصولگرایی که حداقل طی دو دهه گذشته هرگز موضع وحدت بخش نداشته و هر چه گفته و نوشتند بر طبل اختلاف افکنی کوبيدند اما امثال اعزازی هرگز با همين منطق معترض ولايت ناپذيری آنان نشدند و نيستند.
گفتم: نکته ديگری که در سخنان اعزازی نماينده اصولگرای مجلس مغفول مانده است موضوع فرياد دکتر محمود احمدی نژاد رييس جمهور منتخب اصولگرايان برای دوره نهم و دهم در خصوص ايراد اتهام فساد اقتصادی ، سياسی ، مديريتی و امنيتی عليه برادران و فرزندان خانواده لاريجانی است.
گفت: آقاجون علاوه بر موضوع کليدی مذکور بايد به ممنوعيت های نانوشته اعمالی عليه فعاليت سياسی و اجتماعی معمول افرادی از اين دست اشاره کرد که عملا با سيل اتهامات رنگارنگ روبرو شده و از هرگونه دفاع از خود و نفی ادعاهای مطرح شده محروم می گردند، وضعيتی که در بلند مدت به نفع هيچ جريان فکری و حزب و گروهی نبوده و زمينه ساز تشديد خود گويی و تک صدايی می گردد.

  تعداد بازديدها: 3190
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78842
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.