تاريخ انتشار: 19 آذر 1396 ساعت 21:02:29
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو سی و نهم)


گفتم: آقاجون دکتر ولايتی که پس از رحلت مرحوم آيت الله هاشمی به رياست هيات موسس و هيات امناء دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد در برخورد با بخشی از مراسم 16 آذر دانشگاه نجف آباد با ارسال نامه ضمن استفاده از ادبيات تند و غيرمتعارف اداری گفتند کشتیبان را سیاستی دگر آمد.
گفت: برخی نکته سنجان نيز نوشتند که از اين جمله در تاريخ حکومتی کشورمان سه بار استفاده شده ، بار اول توسط غزل سرائی منوچهری در مدح سلطان مسعود غزنوی ، بار دوم در 27 تیر 1331 توسط قوام السلطنه خطاب به مردم ايران که دو روز بعد در مقابل قیام 30 تیر مردم تسلیم و ناچار از استعفا شد و بار سوم در جریان حواشی مراسم روز دانشجو ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد توسط دکتر ولایتی بکار رفته است.
گفتم: ولايتی ضمن تقدير از بخش اصلی برنامه ای که بمناسبت پاسداشت شهيد عزيز محسن حججی و سردار شهيد حاج احمد کاظمی بود با اشاره به حواشی بخش دوم از ادبيات مذکور استفاده کرده است.
گفت: ولايتی با توجه به مشاغل پر تعداد و متنوع عالی رتبه حکومتی طبيعی است در مواقعی نيز از دقت لازم در تنظيم ادبيات مناسبات حکومتی برخوردار نباشد که نيازمند اين حجم از بروز حساسيت و تکرار نيست.
گفتم: ولايتی بعنوان رياست هيات موسس و هيات امناء دانشگاه آزاد اسلامی طبيعی است بخواهد در برابر مسائل مختلف دانشگاه حساسيت داشته و عکس العمل مديريتی نشان دهد.
گفت: دکتر ولايتی بعنوان رياست هيات موسس و هيات امناء دانشگاه حق مداخله مستقيم در امور مديريتی و اجرايی دانشگاه آزاد اسلامی را نداشته و هر اقدامی در اين حوزه کاری بايد منحصرا از طريق و به دستور دکتر رهبر رياست فعلی دانشگاه آزاد پيگيری گردد.
گفتم: دکتر حميد ميرزاده رياست سابق دانشگاه آزاد نيز دليل اختلاف منجر به برکناری فوری از رياست دانشگاه را دقيقا تداخل اقدامات ولايتی رييس هيات موسس و هيات امناء با حوزه مسئوليت مديريتی و اجرايی رياست دانشگاه اعلام کردند.
گفت: آقاجون با توجه به مماشات و سکوت رياست دانشگاه آزاد ضروری است اعضای هيات موسس و هيات امناء دانشگاه آزاد به منظور ممانعت از بروز تنش های آتی بيشتر نسبت به بازخوانی شرح وظايف و حوزه اختيارات رييس هيات موسس و رييس هيات امنا و رياست دانشگاه اقدام فرمايند.

  تعداد بازديدها: 3562
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78861
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.