تاريخ انتشار: 23 آذر 1396 ساعت 21:42:38
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو چهل و دوم)


گفتم: آقاجون سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله و نماينده دوره هشتم و نهم مجلس گفت ما از قبل نسبت به ارتباط رحيم مشايی با عوامل سازمان جاسوسی انگلستان مطلع بوديم.

گفت: حسين فدايی دبيرکل جمعيت ايثارگران و نماينده ادوار گذشته مجلس هم در 27دی 90 همين ادعا را مطرح کرده بود.

گفتم: اگر ادعای کوثری و فدايی با توجه به جايگاه امنيتی و سياسی که داشته و دارند صحت داشته باشد چرا با مشايی بعنوان مرتبط با عوامل MI6 برخورد نکردند؟

گفت: نکته جالب در اظهارات کوثری و فدايی اين است که مدعی شدند مشايی با خانم سطوت (متولد 1311 - همسر مرحوم فاطمی وزير خارجه مصدق) عامل ارشد سرويس جاسوسی انگلستان ارتباط داشت.

گفتم: خانم سطوت که به محض ورود به ايران در ارديبهشت 88 دستگير و با اخذ تعهد و وثيقه در خرداد90 بدون مسئله خاصی آزاد شد.

گفت: کوثری و فدايی تأکيد دارند که خانم سطوت (همسر دکتر فاطمی وزير خارجه مصدق) با هدف ايجاد هماهنگی بين نظام سلطه ، جريان فتنه و حلقه انحرافی از طريق مشايی مرد شماره يک دکتر محمود احمدی نژاد رييس جمهور ادوار نهم و دهم ریاست جمهوری جهت انجام ماموريت اغتشاش عمومی توسط MI6 به ايران اعزام شده بود.

گفتم: بنابراين کوثری و فدايی مدعی هستند
1) عناصر اصلی حلقه انحرافی مانند مشايی با عوامل سرويس جاسوسی انگلستان ارتباط داشتند.
2) از ماهيت جاسوسی و ماموريت آشوب طلبانه خانم سطوت ميهمان معاون رييس جمهور احمدی نژاد مطلع بودند.
3) خانم سطوت عامل سازمان جاسوسی انگلستان به همين دليل دستگير اما بدليل پيگيری احمدی نژاد رييس جمهور وقت آزاد شد.
4) خانم سطوت توسط سرويس جاسوسی انگلستان و با هدف هماهنگی بين نظام سلطه ، عوامل فتنه و حلقه انحرافی برای ايجاد آشوب در سال 88 به ايران اعزام شده بود.

گفت: نکته جالب توجه اينکه کوثری و فدايی مدعی هستند جريان فتنه و حلقه انحرافی در ايجاد آشوب 88 تيغه های يک قيچی بودند؟

گفتم: ايکاش کوثری و فدايی توضيح می دادند که چرا با علم به ارتباط مرد اول احمدی نژاد رييس جمهور همچنان احمدی نژاد را کانديد اصلح جبهه اصولگرايی اعلام کردند؟

گفت: بايد توضيح دهند؛
1) چرا با علم به ماهيت عناصر حلقه انحرافی در اواخر 78 همچنان بر انتخاب احمدی نژاد به عنوان کانديد اصلح جبهه اصولگرايا در 88 اصرار کردند؟
2) چرا علی رغم علم به روابط پنهان مرد کليدی رييس جمهور احمدی نژاد با عوامل سرويس جاسوسی انگلستان حمايت از دولت مذکور را تکليف شرعی می دانستند.
3) چرا علی رغم اطمينان از نقش کليدی خانم سطوت اعزامی سرويس جاسوسی انگلستان به تهران به ميزبانی نزديکان رييس جمهور احمدی نژاد به عوامل اصلی دولت اول احمدی نژاد اجازه نقش آفرينی در آشوب های 88 را دادند؟
4) چرا در مراحل رسيدگی به جرايم امنيتی عوامل (فتنه) آشوب های 88 هرگز از نقش عوامل حلقه انحرافی مرتبط و ميزبان عامل سرويس جاسوسی انگلستان در دولت نهم چيزی نگفتند؟
5) چرا عوامل حلقه انحرافی که به فرمايش فدايی تيغه دوم قيچی آشوب 88 بودند به دليل جرم امنيتی مذکور هرگز در کنار عوامل فتنه محاکمه و محکوم نشدند؟
6) و اگر ادعای کوثری و فدايی را درست بدانيم پس همکار خانم سطوت که وظيفه ارتباط گيری با عوامل فتنه را داشته چه کسی بود؟

گفتم: کوثری و فدايی و البته ساير اعضای شورای جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات 88 بايد توضيح دهند چرا علی رغم اطلاع از ماهيت مردان کليدی دولت در ارتباط گيری با عوامل سرويس جاسوسی انگلستان و اطلاع از اينکه عامل اصلی سرويس جاسوسی برای هماهنگی نيروهای آشوب طلب توسط منتخب جبهه متحد اصولگرايان به ايران وارد و از زندان آزاد شده بود همچنان منتخب اصولگرایان در انتخابات 88 شد.

گفت: ادبيات اعضای جبهه متحد به گونه ای است که حتما بايد طلبکار باشند و بدهکاری به مردمی که با اعتماد به آنها به حلقه انحرافی يا به قول فدايی تيغه دوم قيچی آشوب 88 رای دادند معنا ندارد.

گفتم: کوثری در عين حال مدعی است احمدی نژاد دولت دهم از مسير احمدی نژاد دولت نهم انحراف داشت.

گفت: آقاجون پيری و فراموشی والا کوثری در همين مصاحبه تاکيد کرد که ارتباط مشايی با عوامل سازمان جاسوسی انگلستان ، ورود خانم سطوت به ايران و دستگيری سطوت و اصرار احمدی نژاد برای آزاديش در دولت نهم اتفاق افتاد.

  تعداد بازديدها: 3127
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78880
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.