تاريخ انتشار: 23 آذر 1396 ساعت 22:14:06
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو چهل و سوم)


گفتم: آقا جون رييس قوه قضاييه اظهار کرد اعدام بابک زنجانی برای دستگاه قضایی کاری ندارد اما معتقدیم که این مشکل با اعدام حل نمی‌شود زیرا  باید پول مردم برگردد.
گفت کيفر خواست و حکم اعدام بابک زنجانی متهم فساد عظيم نفتی مانند کيفرخواست و حکم اعدام اميرمنصور مه آفريد متهم بزرگترين فساد بانکی توسط قوه قضاييه صادر شده است بنابراين جمله معترضه مذکور از رياست محترم قوه قضايیه حتما قابل قبول نيست.
گفتم: آیت الله  لاريجانی تأکيد کردند ضمن استرداد اموال بايد مشخص شود چه کسانی از بابک زنجانی حمایت کرده‌اند.
گفت: مگر با گذشت نزديک به سه دهه از اعدام فاضل خداداد متهم فساد 123 ميليارد تومانی دهه شصت و گذشت سال ها از کشف بزرگترين فساد بانکی و اعدام مه آفريد (متهم 3000 ميليارد تومانی) دست های پشت پرده و حاميان مه آفريد مشخص و معرفی شدند؟
گفتم: علی القاعده بايد اسناد روند شکل گيری معامله نفتی بابک زنجانی در اسناد و مدارک وزارت و شرکت نفت قابل احصاء باشند مدارک و متهمينی که نزديک به هشت سال در اختيار قوه قضاييه قرار دارند لذا قوه قضاییه نه در جايگاه سوال کننده که بايد در محضر مردم به توضيح دقيق و نتايج حاصل از هشت سال پيگری اقدام کند مثلا بايد پرسيد چرا با اين فوريت حکم اعدام بابک زنجانی را مانند خداداد و مه آفريد صادر کرديد؟
گفت: آقاجون متأسفانه رييس قوه قضاييه صرفا در مقابل با ايراد اتهامات به خانواده لاريجاني ها از سوی احمدی نژاد تنها با اتکا به گزارش تأييد نشده نسبت به ايراد اتهام مشابه عليه رييس جمهور و وزرای سابق اقدام کرد که فاقد ارزش حقوقی و قضايی است

  تعداد بازديدها: 3133
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78882
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.