تاريخ انتشار: 24 آذر 1396 ساعت 23:05:49
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو چهل و چهارم)


گفتم: آقاجون رحیم‌پور ازغدی (1343) عضو دائمی شورای انقلاب فرهنگی از 1381 اظهار کرد تو این مملکت ماشین کسی پنچر میشه میگه تقصیر تحريمه کسی نميگه کشور را غیر کارشناسی اداره می کنيم.
گفت: ازغدی صاحب برنامه ثابت و دائمی در شبکه های صدا و سيما بدليل مشغله فراوان سنگين در مراکز مختلف حتما طی دهه گذشته فرصت اطلاع گيری نداشتند که طی از آغاز اعمال تحريم های هسته ای يک و چند جانبه تا تحريم های جهانی سازمان ملل کميته های lقابله با تحريم در تمام سطوح کشور تشکيل و تمام قوانين و ضوابط مانند شرايط جنگی به نفع تصميمات کميته های مذکور قابل تعطيل و تجديد نظر بود.
گفتم: يعنی طی سال های مذکور روابط اقتصادی و تجاری ايران و جهان خارج از روند شفاف و قانونی انجام شده است.
گفت: کيس بابک زنجانی تنها يک مورد از صدها مواردی است که با هدف دور زدن تحريم ها به کشور و مردم تحميل شد با بررسی کميته تدابير ويژه اقتصادی در دولت و شورای عالی امنيت ملی سابق می توان به درک بخش کوچکی از هزينه های عظيم پرداختی مردم در شرايط تحريم های همه جانبه و جهانی سازمان ملل پی برد.
گفتم: ازغدی به نکته قابل تأملی تحت عنوان اداره غيرکارشناسی کشور هم اشاره می کند که از حيث اثرگذاری در ناکارآمد سازی اداره کشور قابل بررسی است.
گفت: آقاجون رحيم پورازغدی می داند برای تدوين هر برنامه حتی در سطح ادارات خدماتی شهرداری ده ها جلسه کارشناسی با حضور کارشناسان ذی ربط مراکز مسئول تشکيل و به سمت تصميم گيری حرکت می شود اما در عين حال برای شروع موضوع متناسب سازی شغل و تخصص در کشور می توانند از شورای عالی انقلاب فرهنگی که افتخار عضویت دائمی اين شورا را دارند آغاز کنند می توانند پيشنهاد جايگزين سازی فردی با تحصيلات فرهنگی را بجای دبير فعلی (دامپزشک با گرايش دام های بزرگ) را که در سال 1384 توسط رييس جمهور وقت منصوب و تاکنون بعنوان دبير مشغول بکار است را نیز ارائه کنند

  تعداد بازديدها: 3521
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78896
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.