تاريخ انتشار: 01 دي 1396 ساعت 19:21:05
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت صدو پنجاه ویکم)

مديريت عوام زده

گفتم: آقاجون يکی از گزارشگران مادام العمر صدا و سيما در برنامه زنده حالا خورشيد به بهانه وضعيت اسکان در مناطق زلزله زده گفت مگر شما آقای رئیس جمهور از این مردم رای نگرفتی؟ ما ۵۰ میلیارد تومان پول نداریم برای مردم کانکس بخریم؟! مجری هيجان زده گفت مگر این کشور روی نفت نخوابیده‌است؟۵۰ میلیون ایرانی اگر نفری هزارتومان کمک کنند من با ۵۰ میلیارد تومان برای مردم آنجا خونه میسازم.
گفت: عوامگرايی و تلاش برای تعميق عوام زدگی جامعه از مختصات مديران صدا و سيما است، عوامگرايی در خدمت يک جريان سياسی که به شکل گيری فاجعه ملی و غير قابل اصلاحی به نام صدا و سيما منجر شده است.
گفتم: جدای از سياه نمايی مستمر و دائمی مديران صدا و سيما عليه دولتی که بواسطه رای مستقيم مردم مشغول بکار است ادعای مجری گزارشگر مادام العمر تلويزيون مبنی بر بی توجهی و کم کاری دولت در پيگيری اسکان زلزله زدگان يا هزينه کرد ثروت ملی(نفت) و آمادگی گزارشگر سيما برای ساخت مناطق زلزله زده با صرف 50 ميليارد تومان قابل بررسی نيست؟
گفت: درست گفتند آب که سربالا رفت قورباغه ابو عطا می خونه
اولا بنياد مسکن دقيقا در هفته اول زلزله آواربرداری تا ساخت و نصب کانکس های استاندار و مناسب را طی دو قرار داد همزمان به قرارگاه سازندگی سپاه و قرارگاه سازندگی ارتش واگذار کرد تا سپاه و ارتش ساخت و نصب بالغ بر 8000 و 2000 کانکس مسکونی به ارزش هر کانکس 8 ميليون تومان انجام دهند.
ثانيا سپاه و ارتش تعهد کردند روزانه مجموعا 100 کانکس آماده ، نصب و تحويل نمايند که تاکنون بالغ بر 4500 واحد انجام و تحويل شده است. علاوه بر کانکس مسکونی بايد کانکس های بهداشتی نيز نصب و تحويل گردد.

ثالثا ارزش قرارداد کلی بنياد مسکن با قرارگاه سپا و ارتش بالغ بر 500 ميليارد تومان است که در زمان عقد قرارداد توسط بنياد مسکن به نمايندگی از دولت پرداخت شده است. هزينه پرداختی به قرارگاه های سپاه و ارتش بابت آواربرداری ابتدايی ... تا ايجاد زير سازی ، ساخت و نصب حدود 11000 کانکس می باشد

رابعا سهم قرارگاه سپاه و ارتش از قرارداد با بنياد مسکن به ترتيب حدود 380 و 120 ميليارد تومان می باشد.
گفتم: حال که صدا و سيما خبر انعقاد قرارداد ذکر شده را در روزهای مذکور در چند نوبت خبری اطلاع رسانی کرد چرا طی اين مدت به انحاء مختلف دولت را متهم به بی توجهی و کم کاری می کند؟
گفت: صدا و سيما تنها در دوران احمدی نژاد موظف بود بطور تام از تصميمات ، اقدامات و عملکرد دولت حمايت کند چيزی که در خصوص ساير دولت ها خط قرمز محسوب می شود لذا لومپنيزم برنامه گزارشگر نيز در شرايط فعلی از نگاه مديريت صدا و سيما نه تنها مجاز که ضروری است.
گفتم: صدا و سيما با علم به اينکه قرارداد و بودجه عظيم پانصد ميليارد تومانی اسکان موقت تحويل سپاه و ارتش شده است چرا صدا و سيما نوک پيکان انتقاد را به سمت مجريان يعنی قرارگاه های سپاه و ارتش نمی گيرد؟
گفت: آقاجون انتقاد از سپا و ارتش نيز از جمله خطوط قرمز صدا و سيما است چنانکه از زمان آغاز رياست ولايتی در دانشگاه آزاد بر خلاف گذشته که انتقاد روزانه از دانشگاه آزاد ضرورت ماهوی صدا و سيما بود طی مدت اخير حتی يک مورد انتقاد از دانشگاه آزاد نداشته است بر همين منوال مهم نيست دولت چه اقدام و عملکردی دارد بلکه بايد در برنامه های صدا و سيما تخريب و محکوم گردد.

  تعداد بازديدها: 3367
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78944
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.