تاريخ انتشار: 07 دي 1396 ساعت 23:13:21
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو پنجاه وششم)

دشمن خوب - دشمن بد
گفتم: آقاجون همزمان با سالروز عملیات کربلای ۴ دو فیلم کوتاه با دو انگیزه متفاوت و متقابل اما با یک نتیجه غیر انسانی و غیر اخلاقی از طریق فضای مجازی پخش و موجب رنجش و آزردگی خاطر همرزمان شهدای معظم را فراهم کردند.
گفت: گروه هایی با انگیزه منفعت طلبانه حقیر گروهی یا سیاسی با ظلم و اجحاف در حق شهدای معظم و بازماندگان دفاع مقدس به استفاده از چنین شیوه های غیر اخلاقی مبادرت می کنند.
فیلم اول نمایش لحظات ملکوتی وداع وصف ناپذیر قبل از عملیات رزمندگان و پیکر مطهر شهدای غواص است گروه منتشر کننده تلاش می کند تا با توضیح کوتاه خود را محق و میراث دار جوانانی معرفی کند که جز خدا ندیده و جز خدمت به مردم سودایی در سر نداشتند و البته گروه های رقیب را نیز مقابل شهدای والا مقام بداند.
فیلم دوم نیز با نمایش تصاویری وام گرفته از دوربین تلویزیون وقت عراق که غرق در باده پیروزی بر پیکر مطهر شهدا حرکت می کند با انگیزه متفاوت در صدد بود تا از شکستی تلخ بگوید درصدد است بجای دشمن شناسی و قدردانی از تمامی آنانی که در خلق حماسه دفاع مقدس حضور داشتند اذهان اجتماعی را با مقصر خوانی برخی به انحراف بکشاند.
شاید گروه های دو سوی این اقدام غیر اخلاقی نمی دانند با نمایش تصاویر دوستان و عزیزانی که شرف همرزمیشان را داشتیم با دو انگیزه اما به یک اندازه مانند دو لبه یک قیچی رفتاری شقی و بی رحمانه را انتخاب و طی می کنند.

گفتم: براساس برخی اسناد وزارت خارجه انگلیس که اخیرا منتشرشد انگلیس در طول جنگ هشت ساله عراق علیه ایران با پیشنهاد یک شرکت هنگ‌کنگی برای تعمیر ناوهای ایرانی و ساخت هفت شناور جدید برای کشورمان مخالف و هنگ کنگ نیز بعنوان دولت تابع پرچم انگلیس حاضر به انجام خواست ایران نشده است. انتشار اسناد مذکور باعث شد برخی رسانه ها داخلی با محکوم کردن میزبانی کشورمان از سفر اخیر وزیر خارجه انگلیس در تهران نوشتند سند مذکور افشای برگی دیگر از خباثت‌های انگلیس علیه ایران در طول جنگ تحمیلی است.
گفت: هشت سال ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس نماد مقابله جوانانمان در برابر جبهه دشمنی تا دندان مسلح و تحت حمایت تام جبهه شرق و غرب بود لذا باید تمام عوامل حامی عراق به یک اندازه محکوم و سرزنش شوند اینکه شوروی بزرگترین تامین کننده انحصاری تسلیحاتی ماشین جنگی عراق را هرگز و حتی برای یک بار به اندازه ممانعت از فروش اقلام دفاعی به ایران مستحق عنوان خبیث ندانیم و مورد خطاب هم قرار ندهیم و به سادگی فراموش کنیم که تمام شهدای دوران دفاع مقدس با گلوله روسی اهدایی به عراق به شهادت رسیدند فراموش کنیم که تمامی شهرهای ایران توسط هواپیماها و موشک های اهدایی روسیه هزاران بار مورد بمباران وحشیانه قرار گرفتند شاید از جمله مصادیق مورد تاکید مقام معظم رهبری طی روز گذشته با تعبیر دین سیاسی بجای سیاست دینی باشد. نباید فراموش کرد در پرونده هسته ای علیه کشورمان پنج کشور دارای حق حیوانی وتو به یک اندازه خباثت کردند و البته روسیه و چین از این آب گل آلود بهره فراوان نیز بردند لذا همه باید به یک اندازه خبیث و غیر قابل اعتماد تعریف گردند.
گفتم: انگلیس از سابقه طولانی استعمار و غارت منابع کشورها از جمله ایران برخوردار است.
گفت روسیه نیز در غارت ایران ید طولانی داشته و با ساخت گروه های مختلف چپ بارها برای کودتا و تجزیه ایران اقدام کرده است روسیه تنها کشوری است که براساس معاهداتی مانند گلستان و ترکمنچای بخش های عظمی معادل پنج کشور را از ایران اشغال کرد.
گفتم: انگلیس خبیثانه بنیان شکل گیری اسرائیل را در سرزمین فلسطین بنا نهاد.
گفت: روسیه (شوروی) نیز با ایجاد شرایط مهاجرت بزرگترین کلنی یهودیان مهاجر به سرزمین های اشغالی را فراهم کرد و نیز روسبه بود که در فروردین امسال پیشنهاد انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شرقی را مطرح کرد.
گفتم: یعنی روسیه را باید خبیث تر از انگلیس بدانیم؟
گفت: آقاجون استعمار انگلیس خبث تر از آن چیزی است که بتوان تصور کرد چنانکه هنوز و امروز نیز همانطور که در خبرهای دو ماه گشته نیز مشاهده می شود بسیاری این کشور را برای خود امن دانسته و حتی برای درمان هر بیماری ساده داخل العلاج نیز به سادگی راهی این کشور می شوند از خباثت انگلیس همین بس که می تواند افراد با هر سطح از دانش ، اندیشه و گرایشی به این باور برساند که لندن خانه دوم اوست اما اهمیت درک ریشه خباثت انگلیسی به معنای چشم پوشی به جنایات بی بدیل سایر کشورهایی با کارنامه مملو از جنایت علیه مردم ایران مانند روسبه نبوده و نیست

  تعداد بازديدها: 3513
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78988
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.