تاريخ انتشار: 24 دي 1396 ساعت 21:20:00
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو شصت وششم)

مسئله

گفتم: آقای جعفری دولت آبادی دادستان تهران اظهار داشت این نظر که جرقه آشوب‌ها در مشهد زده شد درست نیست.
گفت: اما هشتاد میلیون ایرانی منهای دادستان دولت آبادی دیدند که اعتراضات اخیر پنج شنبه ۷ دی در چند نقطه از شهر مشهد مانند نادری ، میدان شهدا و غیره با طرح شعارهای اقتصادی آغاز و به سرعت به شعار علیه مقامات علی رتبه و سپس ساختار شکن تغییر مسیر داد.
گفتم: آقای دولت آبادی مدعی است پیش از حادثه مشهد نیز برخی عوامل ضد انقلاب از طریق فضای مجازی تحرکاتی در تهران انجام داده بودند که با هوشیاری پلیس و برخی نهادهای امنیتی خنثی شد.
گفت: همانطور که دادستان مدعی است اولا فضای مجازی ، فضای مجازی است و به معنای فیزیکی مثلا خارج از شهر مشهد نیست ثانیا اگر ادعای دادستان مبنی بر تحرک برخی در فضای مجازی را قرین به صحت فرض کنیم باز هم نمی تواند به معنای نادیده گرفتن آغاز اعتراضات خیابانی از چند نقطه شهر مشهد در پنج شنبه ۷ دی باشد.
گفتم: مشخص نیست آقای دولت آبادی با تلاش برای تعریف مبدا اعتراضات خیابانی از مشهد مثلا به سمت تهران در صدد پاسخ به چه ابهامی است یا در صدد ایجاد چه مسئله جدیدی است.
گفت: آقاجون دادستانی جایگاهی است که در صورت صحت عمل می تواند تکیه گاه قابل اعتمادی برای جامعه باشد اعتمادی که با حضور امثال مرتضوی به هیچ رسید، هیچی که باید طی فرایندی طولانی توسط مقامات قضایی بازسازی گردد اعتماد اجتماعی که با صدور چنین ادبیاتی همچنان و بیش از پیش به ناکجا آباد نزدیکتر می شود.

  تعداد بازديدها: 3196
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79097
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.