تاريخ انتشار: 25 دي 1396 ساعت 22:27:13
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو شصت وهشتم)

سریال اهانت علیه مردم

گفتم: آقاجون پس از اهانت حجت الاسلام صدیقی امام جمعه تهران در خطبه نماز جمعه که جمعی از مردم را آشغال خطاب و با تذکر رییس جمهور همراه شد حالا مصطفی میرسلیم وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی اسبق کشور گفته موافق فیلتر تلگرام بودم نمی توانیم اجازه دهیم هر کس هر غلطی خواست در این مملکت بکند.
گفت: مصطفی میر سلیم عضو ارشد و کاندیدای ابتدایی جمعیت موتلفه اسلامی در انتخابات دوازدهم ریلست جمهوری نیز مانند برخی دیگر از اعضای این جریان فکری می تواند با هر ادبیات و فرهنگی که مایل یا می شناسد سخن بگوید و همچنان خود را وابسته به دهکده مالکان کشور بداند.
گفتم: یعنی استفاده از ادبیات توهین آمیز علیه مردم برای این قبیل افراد مجاز و مباح است؟ آیا مردم هم می توانند پاسخ این دسته از اهل سیاست را با همان ادبیات و در بستر همان فرهنگ بیان کنند؟
گفت: مردمی که با پاره کاغذی در دست و صرف چند دقیقه موفق شدند در چند انتخابات پی در پی بر سر این قبیل اهل سیاست نه را به واضح ترین شکل ممکن فریاد کنند حتما اهل فحاشی نیستند اگر چه جماعت مذکور مستحق توهین و تحقیر باشند.
گفتم: میرسلیم مدعی است صدا و سیما در اتفاقات اخیر خوب عمل کرد.
گفت: آقاجون جریان فکری مذکور با دو دهه حاکمیت بر ارکان سیاست گذاری ، برنامه های خبری و تولیدی صدا و سیما در واقع باید مدافع عملکرد ادامه راه خود در برنامه های سازمان فوق الذکر باشد

  تعداد بازديدها: 3422
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79106
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.