تاريخ انتشار: 26 دي 1396 ساعت 22:06:21
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدوهفتادویکم)


گفتم: آقاجون مقام معظم رهبری امروز در دیدار شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی: به چند نکته بسیار کلیدی ذیل اشاره فرمودند :
۱) مسئله اتحاد اسلامی مسئله مهمی است ما آماده هستیم حتی با کسانی که در دنیای اسلام صریحاً با ما دشمنی کردند هم برادرانه برخورد کنیم.
۲) دنیای اسلام با این جمعیت زیاد و این امکانات فراوان بلاشک می تواند با اتحادش، یک قدرت بزرگی در دنیا ایجاد کند و اثرگذار باشد.
۳) این ستیزه‌گری‌ها در دنیای اسلام هم بایستی متوقف شود و نگذاریم برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن درست شود.
۴) دشمنان اسلام یکی از آرزوهایشان این است که در داخل دنیای اسلام اختلافات، جنگ و خونریزی وجود داشته باشد برای اینکه حاشیه‌ِی امنی برای صهیونیست‌ها درست بشود؛ مانع این بشویم.
گفت: مقام معظم رهبری در تاکید بر اتحاد و وحدت داخلی و بین المللی همان می گوید که مرادش امان خمینی(ره) بی وقفه و بعنوان باوری اعتقادی بیان فرموده و البته مکرر هم از جانب افراد و گروه های مدعی تبعیت از امام با اختلاف افکنی و تاکید بر استمرار و حتی ضرورت حفظ اختلافات جفا دیدند.
گفتم: رهبری تاکید کردند مسئله اتحاد اسلامی مسئله مهمی است ما آماده هستیم حتی با کسانی که در دنیای اسلام صریحاً با ما دشمنی کردند هم برادرانه برخورد کنیم. بنابراین باید اندیشید که چرا برخی جریانات فکری و صاحب قدرت هیچ جریانی داخلی با نگاه متفاوت و حتی متضاد را بر نمی تابند. چرا در شرایطی که به بیان صریح و روشن رهبری حتی می توانیم برای دستیابی به وحدتی شکلی از دشمنی آشکار و مسلم مثلا کشوری مانند عربستان بگذریم چطور برخی جریانات فکری و گروه های سیاسی سایر جریانات و گروه ها را حتی اگر منتخب اکثریت مردم ایران باشند قابل همراهی برادرانه نمی دانند؟
گفت: مقام معظم رهبری در هفته های گذشته نیز هر گونه تفرقه افکنی و ستیزه جویی داخلی را خدمت به تحقق اهداف دشمن و صهیونیسم بین الملل اعلام فرمودند اما دیدیم که در صف آرایی ایران و حماقت های خصمانه ترامپ - نتانیاهو در موضوع پایتختی قدس و خروج از برجام و محکومیت ایران در شورای امنیت سازمان ملل چگونه از داخل و همزمان بر دولت و رییس جمهور کشور تاختند.
گفتم: ضروری است آحاد مردم و مشتاقان رهبری و علاقمندان ایران اسلامی برای شناخت خادمین به تحقق اهداف دشمن به شاخص های رفتاری مشخص و قابل اندازه گیری توجه داشته و فارغ از بازیهای سیاسی و گروهی، رهبری را در تحقق این خواست معقول و مقاوم امنیت ملی یاری کنند.
گفت: آقاجون مهمترین شاخص تقویت و تضعیف وحدت ملی است باید توجه کنیم زمانی که می توانیم دست کشورهای با رفتار خصمانه و عملکرد دشمنانه را برای تحقق اهداف بالاتر برادرانه در دست گرفت قطعا هیچ اقدام مخل وحدت داخلی نباید قابل اغماض باشد باید آنانی که با استناد به نقل قولی دروغین تا تکفیر رییس جمهور کشور پیش رفتند با بیان امروز رهبری شرمگین رهبری و مردم بوده به اصلاح رویه مخرب گذشته اقدام کنند باید بیندیشند چرا طی پنج سال گذشته بدون توهین و تخریب رییس جمهور و دولت سخن نگفتند.
گفت: امیدوارم همچون دوران امام خمینی(ره) به جفای علیه رهبری اصرار نورزند.
گفت: میهمانان خارجی امروز شاهد بودند که گفتیم ایران حاضر است حتی با کشورهای دارای رویه دشمنی با خود برخوردی برادرانه داشته باشد پس امیدوارم حداقل اینبار دشمن را شادمان نکرده و در حق دولت و رئیس جمهور منتخب مردم ایران برادری کنند

  تعداد بازديدها: 3389
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79117
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.