تاريخ انتشار: 09 بهمن 1396 ساعت 23:10:56
اطلاعات جعبه سیاه سانچی و کریستال به ایران تحویل داده شد

عضو هیئت‌ عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:‌اطلاعات جعبه سیاه (VDR) نفتکش سانچى، شناور فله بر کریستال و نیز مصاحبه هاى صورت گرفته از پرسنل شناور فله بر صورت صحیح و بدون خدشه اى در اختیار این سازمان قرار گرفت.

به گزارش «انتخاب»، هادى حق‌شناس اظهار کرد: طبق آیین‌نامه بررسی علل سوانح سازمان جهانی دریانوردی پاناما به عنوان کشور صاحب پرچم نفتکش، چین به عنوان کشوری که نفتکش در ساحل آن دچار سانحه شده و سایر ذی‌نفعان از جمله ایران و هنگ‌کنگ اعضای کمیته چهارجانبه هستند و اطلاعات را بین خودشان برای پیگیری امور به اشتراک می‌گذارند.

وی تصریح کرد:‌اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و نیز شناور فله‌بر کریستال به همراه مصاحبه‌های صورت گرفته از پرسنل شناور چینى در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته و تصمیم بر این است که موضوع در کمیته‌های تخصصی مطرح و به بحث گذاشته و در نهایت علت سانحه مشخص شود.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی به نیابت از جمهوری اسلامی ایران در کمیته چهارجانبه بررسى سانحه نفت کش سانچى حضور دارد و تا کشف علل حادثه جلسات این کمیته ادامه خواهد یافت تا در نهایت به نتیجه مربوطه دست یافت.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و شناور فله‌بر کریستال به صورت صحیح و بدون هیچ‌گونه خدشه‌ای در اختیار چهار کشور کمیته بررسى علل سقرار گرفته تا از روند کار مطلع شوند و مسائل رادبه صورت مشترک پیش ببرند.

  تعداد بازديدها: 1502
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79202
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.