تاريخ انتشار: 17 بهمن 1396 ساعت 18:36:04
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو نودویکم)


گفتم: آقاجون عزت الله ضرغامی ریاست سابق صدا و سیما گفته من اصلا اصولگرا نيستم.
گفت: مطالب و مواضع ضرغامی بدلیل عملکرد مبتنی بر اخلاق گریزی در مدت ریاست یازده ساله بر سازمان صدا و سیما اصولا فاقد ارزش خبری و سیاسی است البته سخن نامبرده در مواقعی بدلیل ۲۱ سال حضور در موقعیت ممتاز حکومتی از قابلیت مستند سازی سایر مطالب برخوردار است اما در مورد ادعای ضرغامی مبنی بر اصولگرا نبودن باید تاکید کرد.
- قافله سالاران جبهه اصولگرایی هرگز از ضرغامی بعنوان یکی از چهرههای اصولگرا نام نبردند
- هیچ وجهی از باور و ارزش های اصلاح طلبی در ادبیات و عملکرد ۲۱ ساله مدیریت در سازمات فرهنگی صدا و سیما ضرغامی قابل مشاهده نیست.
- اصولگرایان و اصلاح طلبان در مورد سردار عزت الله ضرغامی متفق القول هستند که بیش از دو دهه مدیر ممتاز و رییس سازمان صدا و سیما بود.

- گفتم: ضرغامی اظهار کرد اشكال بزرگ ما اين است كه از ابتدا می خواهند موضع بگيري که اصلاح‌طلبي يا اصولگرا هستید اما من در سياست آدم‌ها را به مرد و نامرد تقسيم می کنم.
گفت: اینکه افراد را با یک خط کشی ساده به سیاه و سفید قابل تقسیم دانسته و براین اساس ارزشگذاری شوند قطعا شیوه غیرقابل قبول بوده و می تواند در تقابل با ارزش های اخلاقی و دینی باشد لذاست که آیات نورانی قرآن برای توجه به ملاک را تقوا و عمل صالح می خواند.
گفتم: تقسیم به مرد و نامرد ضرغامی هم از این جنس است؟
گفت: اینکه امثال سردار ضرغامی چه می گوید و چه ادعای دارد اصلا مهم نیست چرا که ضرغامی باید با ۲۱ سال حکومت در سازمان عظیم فرهنگی و سیاسی صدا و سیما مورد مطالعه و ارزیابی قرار گیرد عملکردی که حداقل در یک قلم به رویش میلیونها برنامه گیر از شبکه های خارجی بر پشت بام خانه ایرانیان مومن و انقلابی منجر گردید شاید ضرغامی اصالتا فاقد ارزش اجتماعی و سیاسی ارزیابی باشد اما بدلیل موقعیت مدیریتی ممتازی که ۲۱ سال در اختیارش گذارده شد حتما در ترویج و افزایش بی اعتمادی عمومی ، خشونت طلبی غیر قابل مهار ، عوام زدگی مقامات و گسترش فساد در حوزه اخلاق اجتماعی نقشی بسزا و بی بدیل داشته است.
گفتم: چرا سردار سید عزت الله ضرغامی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی است تا دلتان بخواهد در اصولگرايان آدم نامرد داريم.
گفت: اولا باید دید تعریف مرد و نامرد در فرهنگ سردار عزت الله ضرغامی چیست؟ ثانیا باید ضرغامی با ذکر دلایل و ارائه مستندات قابل قبول ادعای وجود تعدادی کثیری نامرد در طیف اصولگرا را اثبات کند. ثالثا انتساب ویژگی های غیراخلاقی به طیف قابل توجهی از مومنین به تنهایی دال بر بی اخلاقی ریاست سابق صدا و سیما است.
گفتم: سردار سید عزت الله ضرغامی ریاست سابق صدا و سیما گفته من با سه رئيس‌جمهوري كار كردم با رئیس دولت اصلاحات كمترين مسئله را در صداوسيما داشتم.
گفت: آقاجون از آنجا که ضرغامی بدلیل ایراد اتهام ویژگی نامردی به طیفی از مومنین جامعه به نام اصولگرا قطعا فرد قابل اعتنایی نیست اما بدلیل تمجید چندباره ضرغامی از محمد خاتمی رییس جمهور سابق ضروری است به خبرسازی تخریبی و غیر اخلاقی مستمر صدا و سیمای ضرغامی علیه خاتمی در دوران مذکور اشاره کرد.

  تعداد بازديدها: 4072
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79251
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.