تاريخ انتشار: 21 بهمن 1396 ساعت 22:27:54
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو نودوچهارم)


گفتم: آقاجون به نقل از مقامات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام شد اهدافی ایرانی را در خاک سوریه هدف گرفتیم.
گفت: جنگنده F16 متجاوز رژیم اشغالگر فلسطین توسط دفاع ضد هوایی ارتش سوریه ساقط شده لذا هذیان گویی نظامیان وحشت زده این رژیم عجیب نیست.
گفتم: مقامات صهیونیسم پس از تهاجم موشکی محدود ارتش سوریه به برخی اهداف این رژیم گفتند پاسخگویی ما غیر قابل انتظار خواهد بود.
گفت: ساعاتی بعد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات امروز از دید ما تمام شده است ما خواهان تشدید تنش نیستیم.
گفتم: به نقل از یدیعوت آحارنوت تل آویو از روسیه خواسته به شکل فوری برای جلوگیری از وخامت اوضاع در شمال فلسطین اشغالی دخالت (میانجیگری) کند.
گفت: حماس پیروز جنگ های ۲۲ روزه و حزب الله پیروز جنگ های ۳۳ و ۸ روزه همزمان بر آمادگی تهاجم همزمان با سوریه علیه رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند از طرفی رژیم صهیونیستی همچنان تلاش می کند سقوط جنگنده و تهاجم موشکی محدود سوریه را به ایران نسبت دهد.
گفتم: اولا مواضع رژیم صهیونیستی می تواند مواضع ایران در سوریه را مورد تهدید قرار دهد؟ ثانیا آتش متقابل رژیم صهیونیستی و ارتش سوریه می تواند بهانه تهاجم اسرائیل و حامیانش به ایران باشد؟
گفت: آقاجون اولا رژیم اشغالگر فلسطین و تمامی حامیانش در روزهای بسیار سخت کشورمان که حتی قادر به خرید خارجی سیم خاردار برای جبهه ها نیز نبودیم جرات تصور رویارویی با ملت ایران را نداشتند حال آنکه امروز ایران با تکیه بر توان یک گروه همراه در درون سرزمین های اشغالی قادر به زمینگیر ساختن این رژیم بوده و هست.

ثانیا رژیم صهیونیستی و حامیان سر سخت دیروزش به خوبی می دانند تهاجم به مواضع نیروهای رسمی کشورمان که به دعوت دولت مستقر و قانونی سوریه ایجاد شده است با تهاجم متقابل ، کوبنده و غیرقابل برآورد ایران روبرو خواهد شد.
ثالثا فردا در سالروز جشن پیروزی ایران اسلامی حتما مردم مومن و صبور ایران صدای مرگ بر اسرائیل را محکم و با ایمانی راسخ تر از همیشه فریاد خواهند کرد.

 رابعا مسئولین ذی ربط بنابر آموزهای امام علی علیه السلام می دانند که لا تستصغرن عدواً من ضعف و فرمود آفه القوی استضعاف الخصم

  تعداد بازديدها: 3807
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79286
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.