تاريخ انتشار: 23 بهمن 1396 ساعت 18:12:39
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو نودوششم)

گفتم: آقاجون پس از تندی و ابراز خشم ابراهیم حاتمی کیا در مراسم جشنواره فیلم فجر علیه هیات داوران ، مجری و صدا و سیما امروز شاهد اعلام مواضع مختلف از سوی افراد و گروه های در حمایت و مخالفت با اقدام حاتمی کیا بودیم.
گفت: موافقین حاتمی کیا معتقدند حاتمی کیا با افشاء پشت پرده مخالفینش خوب از خجالت تلویزیون ، هیات داوران جشنواره و مجری برنامه درآمده است.
مخالفین نیز گفتند حاتمی کیا که طی نزدیک به سی و پنج سال گذشته هر چه خواسته و نخواسته به بهترین شکل ممکن در اختیارش قرار داده شده است و همواره باید گیرنده جایزه باشد از چه چیزی و به چه کسی شکایت و اعتراض دارد؟
گفتم: حاتمی کیا معترض بود که چرا فیلمش در برنامه هفت تلویزیون مورد بی مهری قرار گرفته است. البته رشید پور ضمن تکذیب بی مهری به فیلم به وقت شام گفت که حداقل در سه نوبت از حاتمی کیا برای شرکت در برنامه دعوت بعمل آمد که با بی اعتنایی ایشان روبرو شدند.
گفت آقاجون حاتمی کیا گفت از تلویزیون به خدا شکایت خواهد کرد لذا فارغ از منطق و درستی و غلطی استدلال مخالف و موافق نکته بی سابقه و جالب توجهی دیشب اتفاق افتاد که می توان غلبه خدای حاتمی کیا در برابر خدا های احتمالا ناچیز دیگران نامیده شود و خدا کند که خدای حاتمی برای دیگران نیز چنین بخواهد.
دیشب یعنی دقیقا در لحظات خروش حاتمی کیا و انگشت گرفتن به سمت رضا رشید پور فرزند شهید مهندس رشید پور بود که عسگری رییس فعلی سازمان صدا و سیما بلافاصله و البته برخلاف رویه چهل ساله سازمان صدا و سیما ضمن اعلام عذر خواهی رسمی از حاتمی کیا و تاکید بر توبیخ دست اندرکاران برنامه هفت و رضا رشید پور و غیره از سردار سلیمانی فرمانده محترم سپاه قدس سپاه پاسداران و موسسه اوج بدلیل حمایت از فیلم سازی حاتمی کیا تشکر و قدردانی کرد.

  تعداد بازديدها: 3540
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79295
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.