تاريخ انتشار: 20 اسفند 1396 ساعت 20:25:10
نگاهی دیگر (قسمت دویست ودوازدهم)


گفتم: آقاجون گویی موضوع اجرای نمایش گلریزان و گندوم افشانی سنتی پنج کودکان ۸ الی ۹ ساله از جذابیت عجیبی در تحلیل روابط سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و حتی امنیتی برخوردار است چرا که دیروز نیز از تریبون های رسمی بعنوان نماد ساختارشکنی وابسته به دشمنان و عوامل فتنه مورد نقد و هجمه سنگین قرار گرفت.
گفت: بله علاوه بر برخی خطبا شاهد اظهارات تند دولت آبادی دادستان هم بودیم که در جای خود جالب توجه است علی الخصوص که علاوه بر شهردار تهران برای اعضای شورای شهر تهران نیز خط و نشان کشیده است.
گفتم: دولت آبادی گفته در پی برگزاری جشن روز زن در برج میلاد شهردار تهران احضار و از وی تحقیق به عمل آمده است.
گفت: دادستان کل کشور قبلا در امریه به دادستان تهران فرموده بودند که جرم واقعه شده است و باید با قاطعیت برخورد کرد اما هنوز آقایان دادستان و خطبان نفرمودند مشخصا چه جرمی براساس کدام ماده قانونی واقع شده است که شهردار باید پاسخگوی اهمال و کوتاهی مدیریتی یا زمینه چینی وقوع جرم ساختار شکن باشد.
گفتم: دادستان مدعی است شهردار از برگزاری مراسم مذکور اطلاع قبلی داشته است.
گفت: یعنی دادستان برپایی مراسم نکوداشت ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیه ، روز مادر و مقام زن را عنصر جرم ساختار شکنانه می داند؟ عقلا نیز افراد مدعو معمولا از برگزاری مراسم مطلع می باشند.
گفتم: دادستان گفته اجرای برنامه مبتذل در جشن شهرداری تهران به مناسبت روز زن، ساختارشکنی بود و توجیحات در مورد آن مورد قبول نیست.
گفت: اولا دادستان در مقام دادگاه نیست که توضیحات و ادله را پذیرفته یا نپذیرد ثانیا باید دید قانون گذار چه تعریفی از ابتذال علی الخصوص از نوع ساختار شکن دارد که از صلاحیت دادستانی خارج و از اختیارات دادگاه صالحه می باشد
:arrow_backward: گفتم واوستان گفته عده‌ای در صدد توجیه برآمده‌اند و گفته‌اند که رقص توسط چند کودک به عمل آمده است.
:arrow_backward: گفت اولا براساس قانون و شرع و البته عقل هنوز هم بانوان و آقایان ۸ الی ۹ ساله نونهال و کودک تعریف می شوند مگر اینکه دولت آبادی و دادستان کل کشور مدارکی دال بر رقص جمعی و برنامه ریزی شده بانوان دارای سنوات زندگی ۲ الی ۹ دهه در مراسم جشن ولادت را بدست آورده باشد مانند اتفاقی که هر شب در صدها تالار پذیرایی مراسم های چشن عروسی واقع می گردد که طبیعتا برگزار کننده شهرداری باید پاسخگو باشد.
گفتم: برای شهردار و دیگر عوامل حادثه در دادسرای تهران تشکیل پرونده شده است.
گفت: دیروز مانند موارد مشابه قبلی خبر برخورد با جشن های بسیار مبتذل مختلط شهر مشهد منتشر شد بی آنکه کسی از مقامات با سابقه طولانی این شهر بعنوان متولیان فرهنگی اسم و نشانی آورده باشد واقعا وجود ائمه جمعه و جماعت پر سابقه شهر در شکل گیری گسترده فحشا فاقد کمترین مسئولیت اجتماعی تشخیص داده می شوند؟ اگر چنین است پس چرا با تحمیل هزینه های مادی و معنوی بسیار همچنان هستند؟ یاخدایی نکرده فحشای جمعی مذکور مانند اجرای نمایش گندم افشانی کودکان ساختار شکنانه نیست.
گفتم: دادستان گفته بر فرض عدم اطلاع نیز شهردار مکلف بوده مانع از ادامه مراسم به نحو فوق شود و یا به نشانه اعتراض از جلسه خارج گردد.
گفت: واقعا دادستان نمی داند در مورد نمایش چند کودک ۸ ساله ادعا نامه می خواند یا اگر تشخیص عملکرد صحیح و موثر با دادستان است هزاران مورد مشابه را مصداق یابی کرده و له همه مدیران ابلاغ فرمایند.
گفتم: دولت آبادی تاکید کرده چنین ساختارشکنی‌هایی به نحوی که گزارش شده ابتذال محسوب می‌شود به ویژه آن که در مراسم رسمی یک ارگان عمومی و با بودجه شهرداری باشد.
گفت: بالاخره مشخص نکردند ساختار شکنی ابتذال است یا رقص کودکان ۸ ساله ساختار شکنی محسوب می شود بویژه با بودجه عمومی هم تعریض با مزه ای است.
گفتم: دادستان هشدار داده است که توجه شورای شهر تهران را به وضعیت شهرداری جلب می‌نمایم ظاهراً شهردار تهران گرفتار امور دیگری است به گونه‌ای که زمان لازم برای پرداختن به مسائل اصلی شهرداری را ندارد.
گفت: آقاجون همه جنجال نمایش چند کودک همین جمله آخر است که حضور این آقا در صندلی شهرداری تهران ظاهرا هنوز برخی را می آزارد افرادی که در زمان سرو بستنی مطلا در برج میلاد نشنیده و نمی دیدند تا به درک درستی از شکل گیری ریشه ابتذال برسند و از بازی سیاست بازان در امان باشند.

  تعداد بازديدها: 3749
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79486
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.