تاريخ انتشار: 26 اسفند 1396 ساعت 11:13:23
نگاهی دیگر (قسمت دویست ونوزدهم)

 گفتم: آقاجون  استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی علی رغم تلاش جدی و حتی بیانات بسیار تند و پر اتهام برخی روسای کمیسیون ها موفق به کسب رای سایر نمایندگان نشدند لذا وزرای مذکور با کسب رای اعتماد نمایندگان به وزارتخانه بازگشتند.
گفت: استیضاح علی رغم اهمیت و حساسیت حوزه سه وزارتخانه کلیدی مرتبط با پرداخت جامعه ی بزرگ کارگری و بازنشستگان ،  تنظیم بازار میوه و خشکبار عید و تنظیم و تامین حمل و نقل ریلی ، جاده ای ، هوایی و دریایی میلیون ها مسافر نوروزی از حقوق قانونی نمایندگان مجلس بود.
گفتم: سازمان صدا و سیما علی رغم اینکه سه وزیر موفق به کسب اعتماد مجدد نمایندگان شدند شب گذشته با برنامه ۲۰.۳۰ شبکه دو نسبت به بازپخش یک سویه مطالب تند و اتهامات وارده از سوی نمایندگان استیضاح کننده علیه وزرا و دولت اقدام کرد بدون آنکه به توضیحات و رای اعتماد مجدد مجلس اشاره و تکیه نماید.
 گفت: اقدام تخریبی سازمان صدا و سیما علیه دولت سخن جدیدی نیست لذا وزرای مذکور باید با بازخوانی نکات مورد اشاره استیضاح کنندگان که بهر حال بخشی از منتخبین مردم در مجلس هستند و بی توجه به فضا سازی مسموم سازمان صدا و سیما به ادامه فعالیت و خدمت به مردم اقدام کنند.
 گفتم: چرا سازمان صدا و سیما در شرایطی که کشور همچون گذشته با صدها مسئله و مشکل ریز و درشت داخلی و خارجی روبرو است حداقل به تخریب آشکار دولت اقدام نمی کرد علی الخصوص که آیت الله احمد جنتی پس از انتخاب بعنوان رییس مجلس خبرگان با خطاب قرار دادن رییس جمهور در مجلس خبرگان به کفایت دولت و رییس جمهور را مورد لطف و نوازش پدرانه قرار داده بودند.
 گفت: آقاجون انتظار از سازمان صدا و سیما برای همراهی و حمایت از رییس جمهور کشور و دولت همچون پنج سال گذشته رویایی غیر معقول و دست نیافتنی است اما می توانستند با پخش بخش هایی از توضیحات وزرا و نمایندگان مخالف استیضاح به نمایش حداقلی از رفتار رسانه و  حرفه ای اقدام کنند.

  تعداد بازديدها: 3849
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79521
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.