تاريخ انتشار: 06 فروردين 1397 ساعت 21:44:46
نگاهی دیگر (قسمت دویست وبيست و هشتم)

گفتم: آقاجون فرهنگ قوم گرایی و فرقه زدگی باعث شد شاهد وقوع فصل جدیدی از رفتار متناقض دنیای سیاست بازی مانند موارد ذیل باشیم.
1- علی رغم انتشار خبر حقوق ۲۰ میلیون تومانی رئیس بنیاد مستضعفان شاهد سکوت جنجال آفرینان موضوع حقوق های نجومی با رگهای متورم بودید.
2- مسعود شجاعی در حالی بدلیل جضور در بازی برگشت تیم آلمانی مقابل یکی از تیم های اسرائیلی پشت درِ کشور بلاتکلیف است که همبازی شجاعی در همان تیم و بازیکن مشابه دیگر با بیان چند کلمه بعضی پسند ضمن ادامه حضور در باشگاه آلمانی برای بازی در تیم ملی دعوت شدند.
3- اجرای نمایش برداشت برنج یا گندم توسط چند کودک ۸ ساله در مراسمی زنانه را در حالی نمایش بی غیرتی و ترویج بی عفتی در کشور خواندند که امروز در برابر انتشار تصاویر مراسم رقص دسته جمعی ده ها تن از زنان و دختران نمایش برداشت در حضور صدها مرد محلی و گردشگران در چند استان را احترام به آداب و سنن ملی اعلام کردند و هیچ کس حاضر نیست از رقص در سریال های نوروزی تعطیلات رویایی ، پایتخت ۵ و دیوار به دیوار ۲ در رسانه ملی سخن بگوید.
4 -آمریکا ستیزانی که بدلیل حضور آمریکا در مذاکرات ایران با ۱+۵ وامصیبتا سردادند اما کسب مجوز مذاکره مستقیم با آمریکا در دوران دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را اقدامی بدیع و قهرمانانه می دانستند.
گفت: فرقه زدگی و قوم گرایی سیاسی شاید مهمترین عامل و دلیل شکل گیری و ماندگاری بسیاری از معضلات فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و حتی امنیتی و بین المللی کشورمان باشد. آلودگی به فرهنگ منحط خود حق بینی که در ابعاد رفتاری به قوم گرایی و فرقه باوری منجر می گردد.
گفتم: با وجود چنین دو بینی مبتنی بر فرقه باوری و قوم زدگی می توان به همسویی بازیگران میدان سیاست در فهم ، توجه و دفاع از مصالح و منافع ملی امیدوار بود؟
گفت: آقاجون قوم گرایی روی دیگر سکه شیطان زدگی است که جز به تفرقه ، دورویی و خود پرستی نمی خواند لذا آلودگی به موارد مذکور قطعا مهمترین مانع سعادتمندی مردم و کشور خواهد بود بنابراین گروه های مختلف علی الخصوص دارندگان رفتار دوگانه باید اندیشیده و نسبت به اصلاح رفتار خود پرستانه و قوم گرایانه اقدام کنند و الا فردایی بهتر از امروز و دیروز نخواهیم داشت.

  تعداد بازديدها: 3248
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79591
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.