تاريخ انتشار: 10 فروردين 1397 ساعت 23:23:30
نگاهی دیگر (قسمت دویست وسی وسوم)

گفتم: آقاجون ایران نیوز خبری مبنی بر درگیری لفظی بین دو مقام عالی رتبه کشور در جلسه شورای عالی امنیت ملی را منتشر کرد که با توجه به لحن خبر تنظیمی می توان استنباط کرد که خبر سازی مذکور هدفی جز نشر اکاذیب و شایعات مخرب مبتنی بر ایجاد اختلاف و تخریب متقابل ندارد.
گفت: طی هفته گذشته علاوه بر افزایش مواضع ضد ایرانی عربی - غربی در موضوع ارسال موشک به یمن و خبر صدور بیانیه شدید الحن شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت شلیک موشک از یمن علیه عربستان شاهد اعلام مواضع ذیل بودیم.
1- وزیر ساخت‌ و ساز رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم عقب راندن ایران از سوریه گفت گام اول برای این کار لغو برجام و سپس بازگرداندن تحریم‌ها است.
2- رئیس جدید اداره اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد اختلافات در داخل ایران فرصتی را برای ایجاد تغییرات در برجام را فراهم می کند.
3- گادی آیزنکوت رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی گفت من و مئیر بن شبت رئیس شورای امنیت داخلی این رژیم با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در مورد ایران دیدار و گفتگو کردیم.
4- آیزنکوت گفت برجام یک توافق دوجانبه بین دو کشور نیست بلکه بین قدرت‌های جهانی با ایران است پس یک پاسخ یک طرفه (لغو از سوی آمریکا) به آن وجود ندارد.
5- بن‌سلمان با نمایندگانی از ایپک شورای هماهنگی اسرائیل - آمریکا در نیویورک دیدار کرد.
6- بن سلمان در نشستی با روزنامه‌ نگاران و اعضای هیئت تحریریه نیویورک‌ تایمز گفت هدف ایران تولید سلاح هسته‌ای است و باید از همین الان دست به کار شد.

گفتم: مقام معظم رهبری نیز مکرر تاکید فرمودند که هر سطحی از اختلاف افکنی در کشور خدمت به دشمن می باشد. لذا مسئولین و مردم باید با اجتناب از انتشار شایعات و پرهیز از همراهی با اختلاف افکنی و تخریب دیگران ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند.
گفت: آقاجون پس از ایران پذیری ایجادی ذیل برجام که به شدت با مخالفت و کارشکنی مثلث ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان روبرو شده است شاهدیم که:
1- جبهه ضد ایرانی غربی- عربی به رهبری آمریکا و عربستان در صدد اتهام سازی در حوزه موشکی و نقض قطعنامه ۲۲۱۶ ( ذیل فصل ۷ منشور) موضوع ممنوعیت ارسال سلاح به طرف های درگیر در جنگ داخلی یمن می باشند اقدامی که در صورت اثبات حتما با برخوردهای تنبیهی شورای امنیت سازمان ملل همراه خواهد شد.
2- مراکز آمریکایی ، اسرائیلی و حتی عربستانی به این درک رسیدند که نقض برجام بدلیل ابعاد بین المللی به سادگی ممکن نیست لذا باید با خروج ایران حاصل گردد اتفاقی که بنابر اظهار رییس اطلاعات ارتش اسرائیل تنها در سایه تشدید اختلافات داخلی ایران قابل دسترس خواهد بود.
3- امیدوارند با دامن زدن به اختلافات داخلی و تخریب مسئولین و دستگاه ها با هدف ایجاد و تشدید بی اعتمادی متقابل مردم و حکومت اقدام کنند.
4- ضروری است مسئولین و مردم ضمن توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که در وجوب عقلی و شرعی همسویی و همدلی ملی مورد تاکید قرار دادند از بازی هر چند اندک و ناخواسته در زمین دشمن پرهیز نمایند.

  تعداد بازديدها: 3400
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79623
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.