تاريخ انتشار: 24 فروردين 1397 ساعت 20:06:51
نگاهی دیگر (قسمت دویست وچهل وهفتم)


گفتم: آقاجون ۴۳ نفر از اعضای دولت های احمدی نژاد با انتشار بیانیه ضمن دعوت از احمدی نژاد به اصلاح رویه های ناصوابی که در اعلام مواضع اقدامات دارد احمدی نژاد را محکوم کردند.
گفت: بسیاری از این افراد و دیگرانی از این دست کروبی و موسوی را بدلیل اصرار بر مواضع اعلامی مانند مهندسی انتخابات محکوم و مستحق اعدام اعلام کردند ضمنا هر گونه بخشش و تخفیف در زندان خانگی هشت ساله را نیز مشروط به توبه علنی و رسمی از سوی نامبردگان می دانند.
گفتم: نکته جالب اینکه دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور منتخب نهم و دهم گروه های اصولگرا طی سال های اخیر رسما بر موضع اعلامی موسوی و کروبی مبنی بر مهندسی انتخابات توسط برخی نهادها اصرار دارد. البته بی آنکه مانند آنها زندانی یا در حصر خانگی قرار داده شود.
گفت: ۴۳ عضو دو دولت محمود احمدی نژاد که با صدور بیانیه توبه و بازگشت را به رییس جمهور منتخب اصولگرایان توصیه می کنند فراموش کرده اند که اکنون در برابر برگزیده محبوب خود قرار دادند اکنون او را به توبه می خوانند بی آنکه خود به دلیل دعوت از مردم برای رای به احمدی نژاد در پیشگاه خدا و ملت عذر تقصیر داشته و توبه کنند.
گفتم: اینها خالصانه حامی احمدی نژاد بودند و برای خدمت به مردم وزارت احمدی نژاد را پذیرفتند لذا پیش از دعوت احمدی نژاد به توبه خود از چه چیزی باید توبه کنند؟
گفت: آقاجون احمدی نژاد با رپرتاژ آگهی های مفصل و پر تکرار تلویزیون ، تبلیغات مفصل در مراسم مذهبی برخی نهادها و امضای ده ها طومار امثال امضا کنندگان بیانیه مذکور محمود احمدی نژاد محبوب و منتخب اصولگرایان شد.
1- وزرای بیانیه نویس علیه احمدی نژاد می توانند صادقانه ، منصفانه و با مسئولیت پذیری بیشتر با توبه از اینکه به احمدی نژاد مبتلا گردند بعنوان شرط لازم و به دلیل بی بصیرتی در انتخاب اصلح در پیشگاه خدا وملت توبه کنند.
2- وزرای احمدی نژاد می توانند ضمن ادامه محکوم سازی و دعوت از احمدی نژاد به توبه به سوالات و ابهامات ساده مانند ادعای با فاصله اما مشترک کاندیدای شکست خورده و پیروز انتخابات ۸۸ به مهندسی در انتخابات پاسخ دهند.

  تعداد بازديدها: 3357
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79732
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.